Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@19:57:47 GMT

ثبت ۲.۳ میلیارد تراکنش در پایان تابستان

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۲۲۳۹

ثبت ۲.۳ میلیارد تراکنش در پایان تابستان

بالغ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون و ۲۷۵ هزار تراکنش به ارزش دو هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال طی شهریورماه سال‌جاری در شبکه پرداخت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، گزارش اقتصادی شهریورماه شرکت شاپرک نشان می‌دهد که در ماه گذشته بالغ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون و ۲۷۵ هزار تراکنش به ارزش دو هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال در شبکه پرداخت انجام شده که نسبت به مرداد ماه کاهش داشته است؛ همچنین بررسی این گزارش نشان می‌دهد که بیشترین سهم در ابزارهای پرداخت متعلق به ابزار کارتخوان فروشگاهی است و شرکت به پرداخت ملت در میان دوازده شرکت فعال PSP بیشترین سهم از مبلغ و تعداد تراکنش‌هاش شاپرکی را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش شبکه الکترونیکی پرداخت کارت از سهم بازار بانک‌ها در زمینه تعداد تراکنش‌های شاپرکی حاکی از آن است که بانک ملت با ۲۴.۱۳ درصد بیشترین سهم را از تعداد تمام تراکنش‌های شبکه پرداخت در شهریور ماه داشته و پس از آن نیز بانک‌ ملی ایران با ۱۲.۵۳ درصد و بانک کشاورزی با ۷.۲۴ درصد بیشترین تعداد تراکنش را در میان بانک‌ها به خود اختصاص داده‌اند؛  مقایسه گزارش شهر یور ماه شاپرک با ماه‌های گذشته نشان از وجود ثبات نسبی در جایگاه بانک‌های پیشتاز در تعداد تراکنش‌های شبکه شاپرک دارد.

در ادامه این گزارش در زمینه وضعیت سهم بازار هر بانک پذیرنده از کل مبلغ تراکنش‌های شبکه پرداخت اعلام شده که بانک ملت با سهم ۲۲.۲۹ درصدی، بانک ملی ایران با ۱۱.۷۰ درصد و بانک صادرات ایران با سهم ۱۱.۳۰ درصدی در جایگاه اول تا سوم بیشترین سهم از مبلغ پذیرندگی تراکنش‌های شبکه پرداخت قرار گرفته‌اند؛ مقایسه گزارش شهریورماه نسبت به مردادماه نشان از کاهش اندک سهم بازار بانک ملت و ارتقاء جایگاه بانک ملی ایران از جایگاه سوم به رتبه دوم و نزول یک پله‌ای بانک صادرات با از رتبه دوم در مبلغ تراکنش‌های شاپرکی به مقام سوم خبر می‌دهد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد هفته نیروی انتظامی ارزانی تراکنش های بانکی تراکنش های مالی تراکنش حجم تراکنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد ممکن است تابستان پیش رو مهاجم انگلیسی‌اش را در لیست فروش قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد به خاطر فراز و نشیب‌هایی زیادی که در فصل جاری داشته، انتظار می‌رود در تابستان پیش‌رو شاهد تحولات زیادی در ترکیب خود و احتمالاً کادرفنی‌اش باشد. برخی رسانه‌های انگلیسی در چند روز گذشته خبر داده‌اند که این باشگاه انگلیسی در نظر دارد در پایان فصل جاری اریک تن‌هاخ را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کند.

حالا نشریه «میرر» خبر می‌دهد که منچستریونایتد برنامه‌ای برای تمدید قرارداد رافائل واران ندارد و این مدافع فرانسوی که قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

نشریه انگلیسی «اکسپرس» هم خبر داد که منچستریونایتد خود را آماده جدایی چند بازیکن در پایان فصل جاری می‌کند، این در حالی است که آینده حرفه‌ای مارکوس رشفورد با وجود اینکه تا پایان ماه ژوئن 2028 تحت قرارداد این باشگاه است، در هاله‌ای از ابهام است.

این مهاجم انگلیسی و 26 ساله این فصل در منچستریونایتد اُفت قابل‌توجهی کرده و در 40 بازی از رقابت‌های مختلف تنها موفق به ثمر رساندن 8 گل شده و 5 پاس‌‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» هم خبر  داد؛ وستون مک‌کنی هافبک آمریکایی یوونتوس که برسر تمدید قراردادش با این باشگاه ایتالیایی به توافق نرسیده، در این تابستان از جمع راه‌راه پوشان تورین جدا خواهد شد. گفته می‌شود منچستریونایتد نسبت به جذب مک‌کنی 25 ساله علاقه‌مند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند