Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی ایجاد دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی را از مهم‌ترین اقدامات دولت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی این دفاتر با هدف شناسایی، آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی با داده‌های واقعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی از افتخارات دولت تدبیر و امید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، علیار راستگو در بازدید از دو دفتر تسهیل‌ گری و توسعه محلی در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌ برخوردار تبریز، این دفاتر را یاری‌گر دولت در پیشبرد اهداف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دانست و ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها، همکاری با این دفاتر و افزایش رضایت‌مندی عمومی را در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در مدت‌ زمان کمی که از فعالیت این دفاتر می‌گذرد، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و امیدواریم این فعالیت‌ها پس از این نمود بیشتری داشته و بخشی از مشکلات را رفع کند.

راستگو بر ضرورت تدوین و اجرای پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در پیشبرد اهداف دفاتر تسهیل‌ گری نیز تاکید کرد و ادامه داد: تلاش برای تدوین راهبردهایی جهت حل مشکلاتی نظیر گرایش به مصرف مواد مخدر، نزاع و درگیری، طلاق و سایر آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین انتظارات ما از دفاتر تسهیل‌گری است.

وی همچنین از اهتمام جدی مدیریت ارشد استان برای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم و معرفی این طرح‌ها به بانک‌ها برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی خبر داد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی، مدیران دفاتر تسهیل‌ گری و توسعه محلی را امین مردم و دولت قلمداد کرد و اظهار کرد: ورود این دفاتر به جریان‌های سیاسی، خط قرمز ماست و انتظار داریم دفاتر تسهیل‌ گری از هر گونه اقداماتی که شائبه جهت‌گیری انتخاباتی را ایجاد می کند پرهیز کنند.

شکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیران و کارشناسان این اداره کل نیز راستگو را در این بازدیدها همراهی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری