Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:13:32 GMT

تیم هندبال «مهراز قم» حریفان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۲۹۷۶

تیم هندبال «مهراز قم» حریفان خود را شناخت

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری قرعه کشی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، نماینده هندبال قم حریفان خود را شناخته است و از اواخر آبان ماه کار خود را در فصل تازه این رویداد هندبالی آغاز می‌کند.

تیم هندبال مهراز، نماینده قم در فصل جدید لیگ دسته اول خواهد بود و هندبال قم سال‌ها پس از این که تیم صبای قم را در سطح اول هندبال کشور از دست داد اکنون بار دیگر در لیگ‌های کشوری حضوری فعال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسابقات هندبال دسته اول کشور با حضور ۱۹ تیم در ۴ گروه برگزار می‌شود که از هر گروه ۳ تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند و هیئت کاشان، سامنات تهران، پرواز هوانیروز اصفهان و رعد پدافند تهران حریفان تیم مهراز قم را در گروه دوم این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

همچنین قرار است هندبال قم تیم دانشگاه آزاد را در مسابقات دسته دوم مردان کشور در اختیار داشته باشد. در همین حال با برگزاری قرعه کشی مسابقات دسته اول هندبال بانوان، مشخص شد امسال قم تیمی در این رقابت‌ها نخواهد داشت.

هندبال بانوان قم پس از دوران پرامید تیم هدف پویان جوان در لیگ برتر دچار مشکلات فراوان است و اکنون هندبال بانوان قم حتی توان حضور در مسابقات دسته اول کشور را نیز ندارد. این در حالی است که بازیکنان قمی در لیگ برتر بانوان در تیم‌های مختلف حضور دارند. کد خبر 4739093

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات هندبال قم اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری مرز مهران ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد آتش نشانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد

آفتاب‌‌نیوز :

عصر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان، پایتخت کشور اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد. ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران- چین

گروه C: اردن- هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان