Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: روز جمعه 7 هزار و 883 زائران اربعین حسینی از مرز چذابه تردد داشتند که این رقم در روز گذشته به 8 هزار و 668 نفر رسید که بیانگر افزایش میزان تردد از این مرز است. وی افزود: روز گذشته 7 هزار و 425 زائر ایرانی از مرز چذابه خارج و 894 زائر نیز از این مرز وارد کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: همچنین از این مرز  خروج 197 و ورود 152 مسافر خارجی در روز شنبه به ثبت رسید. بهرامی نیا در خصوص تردد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه گفت: مجموع تردد ثبت شده از این مرز در روز شنبه 43 هزار و 94 نفر بود که این عدد شامل خروج 34 هزار و 152 و ورود 5 هزار و 618 زائر ایرانی بود. وی ادامه داد: همچنین از این مرز خروج 2 هزار و 759 و ورود 565 مسافر خارجی ثبت شد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در خصوص تردد وسایل نقلیه به سمت گذرگاه های مرزی خوزستان در روز شنبه اظهار کرد: تردد 3 هزار و 597  وسیله نقلیه در محور چذابه به بستان و 4 هزار و 194 وسیله نقلیه در محور به بستان به چذابه ثبت شد. بهرامی نیا ادامه داد: در مدت یاد شده از خرمشهر به شلمچه 11 هزار و 757 وسیله نقلیه و از شلمچه به خرمشهر نیز 11 هزار و 249 وسیله نقلیه تردد داشتند. 

وی اذعان کرد: تغییرات تردد وسایل نقلیه در روز شنبه نسبت به روزهای عادی با توجه به مسیرهای رفت و برگشت در چذابه افزایش 225 درصدی و در شلمچه افزایش 115 درصدی را نشان می دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال