Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجری ایران‌اینترنشنال در یکی از برنامه‌های این شبکه که به بررسی اعتراضات اخیر در عراق اختصاص داشت، ارتباط اعتراضات و تاثیر آن بر روی پیاده‌روی اربعین را به میان آورد که کارشناس برنامه با عنوان کردن تحلیل‌های که سندی مبنی برصحت آن ارائه نشد، از کمرنگ شدن مراسم اربعین امسال گفت!

غسان عاشور کارشناس ایران‌اینترنشنال افزود:"به‌دلیل تظاهرات اعتراضی اخیر، امسال مراسم اربعین کوچکتر خواهد بود! هم راه شیعیان بغداد و مناطق شمالی عراق به‌سمت کربلا مسدود است و هم ایرانیان کمتری وارد عراق می‌شوند!"

این تحلیلگر در بخشی از سخنانش  با نسبت دادن "لجبازی" به مردم عراق گفت:" برخی به دلیل اینکه دولت ایران و عراق خواستار شرکت مردم در مراسم پیاده روی اربعین هستند در این مراسم شرکت نمی‌کنند!"

اما شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین هر ساله هدف و انگیزه حضور خود را «محبت» همیشگی‌شان به حضرت امام حسین(ع) عنوان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 طبق آمار رسمی اعلام شده میزان تقاضای ایرانیان برای ورود به خاک عراق جهت شرکت در مراسم اربعین، نسبت به سال گذشته بیش از چهار برابر افزایش داشته است.

فیلم صحبت‌های تحلیلگر ایران‌اینترنشنال

 

ایران اینترنشنال رسانه‌ای وابسته به سعودی است که در ماه مه ۲۰۱۷ ، در لندن آغاز به کار کرد. گاردین پیشتر در مورد پشتیبانی محمد بن سلمان و سعد القحطانی از این رسانه‌ی فارسی زبان نوشته بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق اربعین ایران و عراق امام حسین ع ایران عراق اربعین امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران