Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@23:43:21 GMT

پایان زندگی یک کودک سوری در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۳۵۷۷

پایان زندگی یک کودک سوری در ترکیه

خبرگزاری میزان- یک کودک سوری در ترکیه مشغول به تحصیل بود. او به دلیل اینکه همکلاسی‌هایش مسخره‌اش می‌کردند و معلم تنبیهش کرده به قبرستان می‌رود و خودش را دار می‌زند. تاریخ انتشار: 10:27 - 15 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۳۳۹

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از روزنامه خراسان، ویدئوی تلخی که یکی از خبرگزاری‌های ترکیه آن را منتشر کرده بود بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی کشور ما داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو داستان زندگی یک دانش آموز آواره سوری است که در ترکیه مشغول تحصیل است. او به دلیل اینکه همکلاسی‌هایش مسخره‌اش می‌کردند و معلم تنبیهش کرده به قبرستان می‌رود و خودش را دار می‌زند. او در همان قبرستان هم به خاک سپرده می‌شود.


• کاربری نوشت: «خیلی زشته توی قرن بیست و یک شاهد این اندازه از نژادپرستی توی دنیاییم.»


• کاربر دیگری نوشت: «یادمون نره که از این کودک‌ها در اطراف خودمونم زندگی می‌کنن پس مراقب رفتارمون باشیم.»


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کودک سوری ترکیه سوریه خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران بیشترین تحصیل کرده زن را در منطقه دارد

رئیس جمهور با بیان اینکه منزوی کردن زنان را قبول نداریم، گفت: ایران بیشترین تحصیل کرده زن در منطقه را دارد و همچنین دختران این کشور در عرصه ورزش افتخاراتی آفریدند که باعث بالا رفتن پرچم ایران شدند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جشن دختران آرمانی، اظهار داشت: ما به دختران به عنوان هدیه گرانبها نگاه می‌کنیم که هدیه خدا به ما است.

رئیسی تاکید کرد: دختران در ایران نقش آفرین هستند و ما نه نگاه غرب به زن و دختر را قبول داریم و نه نگاهی که زن را از جامعه جدا کند قبول داریم.

رئیسی: وعده صادق اجماع‌ساز بود/ تعهد به ساخت 4میلیون مسکن

وی با بیان اینکه منزوی کردن زنان را قبول نداریم، افزود: نگاه رهبر انقلاب به زن نگاه عمیق اسلام است؛ خانواده ارکان مهم جامعه است و دختران ما هم می‌توانند محور خانواده باشند و هم نقش آفرین در عرصه اجتماعی.

رئیس جمهور گفت: ایران بیشترین تحصیل کرده زن در منطقه را دارد و همچنین دختران این کشور در عرصه ورزش افتخاراتی آفریدند که باعث بالا رفتن پرچم ایران شدند.

رئیسی بیان داشت: نه تنها روز دختر بلکه باید در همه روز‌ها قدر دختران را دانست زیرا پیشرفت کشور به دست جوانان به خصوص دختران است که می‌توانند این کشور را به قله‌های پیشرفت برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران بیشترین تحصیل کرده زن را در منطقه دارد
  • نجاتم دهید، دیگر به پایان خط رسیده‌ام!
  • معاون دبیرکل سازمان ملل: ۶۰۰ هزار کودک در رفح زندگی می‌کنند
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • «کودکان اُتیسمی» روی مرز باریک مرگ و زندگی
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود