Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی گفت: همزمان با هفته جهانی کودک، ویژه برنامه «با کودکان کاروان» در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «محمد زارع» گفت: همزمان با هفته جهانی کودک، ویژه برنامه «با کودکان کاروان» در قالب نمایشگاه، همایش های آموزشی و برنامه های جانبی در فرهنگ سرای علامه فیض کاشان آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی افزود: در این برنامه ها، مفاهیم و فرهنگ عاشورایی به صورت كودكانه و خلاق محور در قالب شعرخوانی، رنگ آمیزی، کاردستی و خطاطی، قصص قرآنی و داستان های مذهبی، جورچین مذهبی، بازی و سرگرمی و غرفه های متنوع نمایشگاهی انتقال داده می‌شود.

 

زارع افزود: «با کودکان کاروان» با مشارکت ادارات آموزش‌وپرورش، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی کاشان و بسیج زنان برگزار می شود و تا ۱۸ مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی میزبان کودکان و نوجوانان است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی موکب اربعین اردبیل استان همدان کانون های مساجد با کودکان کاروان هفته جهانی کودک کاشان عاشورا اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس دستورالعمل ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.
دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کامل در حال اجرا است.
او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ نوع دریافتی از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.
رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.
طباطبایی گفت: والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مدرسه هنر در کاشان
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود