Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در 6 ماهه اول سال جاری تعداد 35 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و کارگروه های تخصصی ذیل آن با تعداد 339 مصوبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،حسن خیریانپور در خصوص سهم سایر حوزه ها از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت:امور زیربنایی 10 درصد , تأمین زمین 4 درصد ,تأمین سوخت 1 درصد ,تأمین موارد اولیه 2 درصد,امور کارگری 1 درصد , محیط زیست 1 درصد , تأمین اجتماعی 9 درصد , امور مالیاتی 5 درصد , سایر موارد نیز 22 درصد را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در 6 ماهه اول سال جاری تعداد 35 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و کارگروه های تخصصی ذیل آن با تعداد 339 مصوبه برگزار شد.

 حسن خیریانپور با اشاره به سال رونق تولید , رسیدگی و پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را از جمله مهمترین اولویت های استان اعلام کرد و گفت: استاندار محترم مازندران نیز بر این مهم اهتمام ویژه ای مصروف داشته اند که از جمله آن برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل و کمیته های تخصصی آن برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد در زمینه بانکی 12 درصد مربوط به سرمایه در گردش و 3 درصد مربوط به سرمایه ثابت و 19 درصد نیز مربوط به استمهال بوده است.

حسن خیریانپور در خصوص سهم سایر حوزه ها از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت : امور زیربنایی 10 درصد , تأمین زمین 4 درصد , تأمین سوخت 1 درصد , تأمین موارد اولیه 2 درصد , امور کارگری 1 درصد , محیط زیست 1 درصد , تأمین اجتماعی 9 درصد , امور مالیاتی 5 درصد , سایر موارد نیز 22 درصد را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تسهیل رفع موانع تولید 339 مصوبه شش ماهه نخست سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان