Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:38:04 GMT

نقاط حادثه خیز شهرستان دشتی رفع می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۳۶۸۴

نقاط حادثه خیز شهرستان دشتی رفع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح دوشنبه در نشست بررسی نقاط حادثه خیز شهرستان دشتی اظهار داشت: علی رغم کمبود منابع مالی ولی در همین راستا تاکنون اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی بر ضرورت لایروبی پل کردلان تاکید کرد و افزود: اداره راهداری با مشارکت منابع آب شهرستان هر چه زودتر نسبت به لایروبی و پاکسازی دهانه پل های کردلان و گنخک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری تصریح کرد: پاکسازی و لایروبی کانال ها، مسیر آبراهه ها و مسیر بالا دست پل گنخک و کردلان امری ضروری است که می طلبد دستگاه های اجرایی اهتمام جدی به این موضوع داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از دره های فصلی در سطح شهرستان توسط برخی افراد تغییر مسیر داده اند که ضرورت دارد دستگاه‌های متولی در اسرع وقت اقدامات لازم انجام دهند.

نادری یادآور شد: یکی از کارهای خوبی که در این مدت صورت گرفته تبدیل آبنما به پل در نقاط مختلف شهرستان  بوده که امسال نیز این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 4739099

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی نقاط حادثه خیز اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری مرز مهران ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد آتش نشانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می‌بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

سیدمحمد شعاعی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزاردهنده و هزینه‌بر است.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است. برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

او افزود: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد