Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  احمد خرم سرپرست فرمانداری شاهرود در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی شاهرود به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی این شهرستان ضمن بیان اینکه وجود سراسر شور و حماسه سبزپوشان نیروی انتظامی مرهون شهیدانی که نام و یاد آن‌ها در کتاب سبز زندگی و در تاریخ اندیشه‌ها همیشه جاودان باقی‌مانده است،گفت: تلاش بر این است که در همه عرصه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بتوانیم حافظ و پاسدار ارزش‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با عمل به احکام و دستورات الهی و در سایه منویات رهبر معظم انقلاب الگویی شایسته برای جوانان و آحاد ملت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن بیان اینکه بدون شک آرامش امروز جامعه شهروندی ما از وجود سبز نیروی انتظامی است، افزود: پلیس نشانه سرافرازی را بر دوش داشته و برریشه‌های فساد تیشه می‌کوبد که البته شاید آن‌طور که باید قدردان نبوده و حتی در پاره‌ای مواقع طلبکار نیز بوده‌ایم.

سرپرست فرمانداری شاهرود بابیان اینکه نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، ابراز داشت: هر بار که به دل خود رجوع کنیم آنچه خواهیم دید آن است که بخش عظیمی از آرامش و امنیت ما از وجود سبز نیروی انتظامی ناشی می‌شود که جانشان را به معنای واقعی در کف دست آن‌ها همیشه پیدا است.

خرم در ادامه تصریح کرد: امسال هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند امین مردم» نام‌گذاری شده است و این به معنای مدیران هوشمند و از طرفی بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، فرایند‌های به‌روز و کارآمد و مدیران و نیرو‌هایی که ویژگی‌های برتر ادراکی و ذهنی دارند و به معنای واقعی پلیس هوشمند را برای ما محقق کرده است.

او ضمن بیان اینکه پلیس در جامعه اسلامی همیشه ملجأ و پناهگاه دردمندان و مردم بوده است، بیان کرد: پلیس با امانت‌داری در اطلاعات و اسرار مردم امروز موفق شده است اعتماد حداکثری مردم را کسب کند و این مدال افتخاری برای نظام به شمار می‌رود چراکه اعتماد از بزرگ‌ترین سرمایه‌های اجتماعی است.

سرپرست فرمانداری شاهرود اضافه کرد: پلیس در جامعه اسلامی خواستگاه معرفتی و معنوی نیز دارد که این مهم پلیس را متمایز از سایر نیرو‌ها می‌کند، رهبر معظم انقلاب فرمودند پلیس یار مهربان، مقتدر و خدمت رسان، نیرویی عادل و هوشیار است که در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد.

در این مراسم جمعی از کارکنان برتر نیروی انتظامی در شاهرود تجلیل شدند.

انتهای پیام / م

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت ایران است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مردمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم