Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:11:17 GMT

پرداخت حقوق به اساتید فعال در حوزه صنعت آب و برق

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۴۰۹۹

پرداخت حقوق به اساتید فعال در حوزه صنعت آب و برق

محمد صالح اولیا در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه های این وزراتخانه برای تعامل بیشتر دانشگاه ها با صنعت آب و برق، گفت: در ابتدا باید تعاملی ارزشمند میان صنعت و دانشگاه ها صورت گیرد؛ یعنی هم دانشگاه و هم صنعت احساس کنند که از این تعامل سود می برند که این سود صرفا مادی نیست و باید مجموع ارزش هایی که طرفین می توانند کسب کنند، باید مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش و فناوری وزارت نیرو ادامه داد: در همین راستا به طور ویژه برنامه هایی را در دستور کار داریم که یکی از آن ها ایجاد فرصت مطالعاتی تمام وقت و یا نیمه وقت اساتید در صنعت آب و برق است و ما انتظار داریم که اساتید در صنعت حضور یابند و مسائل را خوب بشناسند و مقدمه ای برای حل مسائل باشند.

وی از شناسایی نیازهای پژوهشی صنعت آب و برق خبر داد و اظهار کرد: ما در قالب پایان نامه و فرصت مطالعاتی از اساتید و دانشجویان حمایت مالی می کنیم به طوری که به اساتید حقوقی معادل حقوقی که در دانشگاه برای آن ها تعریف شده پرداخت خواهیم کرد.

اولیا افزود: برای آن دسته از دانشجویان دکتری که موضوع پایان نامه خود را به مشکلات جامعه اختصاص دهند، کمک هزینه آموزشی در نظر گرفته شده است. 

کد خبر 4738723 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: فرصت مطالعاتی صنعت آب و برق وزارت علوم تحقیقات و فناوری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی اربعین 98 سازمان سنجش آموزش پزشکی کنکور 98 دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه تهران دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت مقام استاد، مراسم تجلیل از اساتيد دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو علي بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در مراسم تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت : اساتيد و معلم ، ماندگارترین واژه ای است که در ذهن ها می ماند.

 وي به نقش رفتار عملی اساتید در شکل گیری شخصیت دانشجویان اشاره کرد و افزود : رفتار عملی اساتید بیشترین تأثیر را در شکل‌گیری رفتارهای مثبت در بین دانشجویان دارد و همین نقش مهم استاد است که نسل‌ها را به‌هم پیوند می‌دهند و تکامل در فرهنگ را عینیت می‌بخشد.

او اظهار داشت : کار اصلی معلمان و اساتید، تعلیم ‌و تربیت بوده و کلید فتح آینده در دست شما اساتید است و تمدن سازی جزء با نقش بی بدیل اساتید شکل نخواهد گرفت.

در ادامه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در اين دانشگاه با اشاره به حوادث اخیر دانشگاههای آمریکا، اقدامات پلیس این کشور ر لکه ننگی بر دامن نظام غربی مدعی آزادی دانست .
 
حجه الاسلام محمد حسين صغیرا وظیفه اصلی اساتید را زدودن جهل از جامعه دانست و افزود: کسی که جهل را از جامعه می زداید، یکپارچه نور است و این نور است که چراغی روشن فراروی نسل آینده قرار می دهد.

سپس رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با تبریک روز معلم و استاد به نقش شهید مطهری در تربیت نسل انقلابی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که ما بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید عزیز باشیم.
فاطمه معین الدینی، نحوه انتخاب اساتید برتر را یادآور شد و گفت: دو نفر از اساتید دانشگاه در عرصه های علمی و پژوهشی سرآمد بوده اند و همین‌طور به پاس قدردانی از تلاش مدیران گروه از آنها نیز تجلیل می شود و همچنین در هر گروه آموزشی به انتخاب مدیران گروه استان، از سه استاد مدعو دانشگاه تجلیل مي گردد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم اساتید اين دانشگاه با اعلام حمایت خود از تظاهرات دانشجویان دانشگاههای آمریکا، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا