Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@16:05:20 GMT

افزایش سطح تهدیدات تروریستی در فرانسه

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۴۱۶۱

افزایش سطح تهدیدات تروریستی در فرانسه

خبرگزاری میزان- وزیر کشور فرانسه می‌گوید سطح تهدید‌های تروریستی در این کشور به محدود زیاد تا خیلی زیاد افزایش یافته است. تاریخ انتشار: 10:56 - 15 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۳۳۸ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «کریستف کستنر»، وزیر کشور فرانسه، از افزایش سطح تهدیدات تروریستی در این کشور خبر می‎دهد.
به گزارش رسانه‌های فرانسوی، وی روز دوشنبه گفت که سطح تهدیدات تروریستی در فرانسه به محدوده "زیاد" تا "خیلی زیاد" افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نظر می‌رسد این تصمیم در پی تحولات اخیر در فرانسه و حمله فردی مسلح به سلاح سرد به اداره پلیس در پاریس اتخاذ شده باشد.   این حادثه که در روز پنجشنبه گذشته رخ داد، سبب افزایش تدابیر امنیتی در سطح پاریس پایتخت فرانسه شده بود.   بر اثر چاقوکشی در پاریس، دست کم ۴ افسر پلیس کشته و یک نفر زخمی شدند.   دادستانی فرانسه تحقیقات تروریستی  درباره این موضوع را در پی این حادثه آغاز کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر کشور فرانسه سطح تهدیدهای تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از ایندیاتودی، مقامات محلی در برزیل اعلام کردند که شمار قربانیان طوفان و باران شدیدی که باعث سیل در ایالت جنوبی «ریوگرانده دو سول» این کشور شده، به دست کم ۷۸ نفر افزایش یافته، ۱۰۵ نفر همچنان مفقود هستند و بیش از ۱۱۵ هزار نفر آواره شدند.

این چهارمین سیل در یک سال گذشته است و سه سیل قبلی در پاییز نیز منجر به کشته شدن مجموعاً ۷۵ نفر شد.

به گفته سرویس زمین‌شناسی برزیل، حجم این سیل از سیل سال ۱۹۴۱ فراتر رفته و در برخی شهرها سطح آب به بالاترین حد خود در ۱۵۰ سال گذشته در این کشور رسیده است

بنابر گزارش‌ها یک سد واقع در یک نیروگاه برق آبی بین شهرهای بنتو گونکالوس و کوتپپورا تاحدی تخریب شد و تمامی شهرهای مجاور را به زیر آب برد. خروش یک رودخانه نیز باعث از بین رفتن یک پل در نزدیکی شهر لینا نوا شد.

بارش بی‌وقفه باران از دوشنبه گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا دو روز آینده هم همچنان ادامه داشته باشد.

وضعیت آب‌وهوایی آمریکای جنوبی متأثر از پدیده طبیعی «ال‌نینو» است که به‌طور دوره‌ای سطح آب‌ها را گرم کرده و باعث خشکسالی در شمال و بارندگی شدید در جنوب می‌شود.

امسال این پدیده در کنار سیل‌های مکرر در جنوب، باعث خشکسالی بی‌سابقه در آمازون شده است. دانشمندان معتقدند این شرایط ناشی از تغییرات آب‌وهوایی با عوامل انسانی است.

دیگر خبرها

  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • بیرون کردن دانشجویان فرانسوی توسط پلیس پاریس
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد