Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:15:02 GMT

آخرین وضعیت تجمع کارگران آذراب

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۴۳۱۷

آخرین وضعیت تجمع کارگران آذراب

رییس شورای اسلامی کار شرکت آذرآب با بیان این‌که در حال حاضر هزار کارگر شیفت صبح در شرکت حاضر هستند، گفت: نیروهای امنیتی در مقابل شرکت آذراب مستقر شده و اجازه خروج منجر به تجمع را به کارگران نمی دهند.

جواد صابری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اتفاقات رخ داده در شرکت آذرآب بیان کرد: روز گذشته کارگران در اعتراض به عدم تعیین تکلیف سهام شرکت و معوقات کارگری ورودی شهر اراک از سمت شمال(سه راهی خمین) را مسدود کردند و این امر باعث اختلال در روند تردد خودروها شد که پس از چند ساعت با حضور اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و بنا به تشخیص و تصمیم کارگران این تجمع خاتمه یافت و مسیر باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روز گذشته شورای کار تلاش بسیاری برای جلوگیری از تجمع اعتراضی کارگران و کنترل شرایط داشت، افزود: امروز نیز کارگران قصد تجمع اعتراضی داشتند، اما ساعت 7 صبح قبل از اینکه اقدامی از سوی کارگران انجام گیرد نیروهای امنیتی در ورودی شرکت حضور پیدا کردند.

وی افزود: در حال حاضر شیفت صبح کارخانه با هزار کارگر در محوطه کارخانه محدود شده‌اند و نیروی امنیتی نیز در ورودی کارخانه حضور دارند.

صابری گفت: روز گذشته معاون استاندار از واریز 2 میلیون تومان به حساب کارگران صحبت کرد که تا این لحظه رقمی واریز نشده است و مسئولان نیز امروز برای رسیدگی به این وضعیت به شرکت سری نزده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تجمع کارگران آذراب استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری در اولین روز هفته کارگر از خانه کارگر استان  بازدید  و با دبیر اجرایی و هیات اجرایی  و گفت و گو کرد.  وی اظهارداشت : وقتی انسان در ذهن خود تصویری از پاکی، صداقت، زیبایی زندگی و پاکدستی متصور می‌شود، کارگر در ذهنش نقش می بنند.

عماری به اهمیت موضوع کار و کارگر در سال جهش تولید اشاره کردو گفت: مسؤولین امر باید به وضعیت معیشتی زندگی کار و کارگر رسیدگی کند و دغدغه خانواده‌های کارگر را مدنظر قرار دهند و شرایط را تسهیل دهند.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه مسؤولین باید تسهیل گر شرایط کارگر باشند، تاکید کرد: کارگران بخش اصلی موتور محرکه صنعت و اقتصاد کشور هستند و در جهش تولید نقش برجسته ای را دارند.

فرماندار ارومیه در پایان سخنان خود گفت: دولت نیز باید به فکر معیشت کارگران باشد زیرا اگر وضعیت معیشت کارگران خوب باشد وضعیت جامعه نیز خوب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • برخورد تهدیدآمیز و امنیتی با مسائل کارگری را قبول ندارم/ تنظیم چند لایحه درخصوص مواد قانون کار توسط دولت
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم