Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به غیبت علیرضا جهانبخش در لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران نوشت: «جهانبخش دو بازی بعدی تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی را از دست می دهد چرا که مارک ویلموتس او را به این تیم دعوت نکرده است.

اخبار ورزشی- مهاجم برایتون غایب شاخص لیست اعلامی تیم ملی ایران از سوی ویلموتس برای دیدار با کامبوج و بحرین از گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران که کارش را با برد ۲ بر صفر مقابل هنگ کنگ در این رقابت ها آغاز کرده است فاقد قدرت نیست چرا که سردار آزمون و مهدی طارمی هر دو در لیست تیم ملی هستند.

ایران روز پنجشنبه و پیش از سفر به بحرین، در ورزشگاه آزادی تهران با کامبوج بازی می کند. ایران که سومین صعود پیاپی به جام جهانی را هدف قرار داده است، به دنبال کسب حداکثر امتیاز از این دو مسابقه است. کامبوج هم که فقط یک امتیاز بعد از تساوی با هنگ کنگ به دست آورده، به دنبال کسب سه امتیاز است.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران تیم ملی ورزشگاه آزادی تیم ملی کامبوج جهانبخش ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم