Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@00:56:20 GMT

واکنش قاضی صلواتی به تقلب رساندن ایروانی

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۴۹۸۷

واکنش قاضی صلواتی به تقلب رساندن ایروانی

قاضی صلواتی در ابتدای چهارمین جلسه محاکمه متهمان پرونده گروه عظام، به اقدام دیروز عباس ایروانی در دادگاه واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، در جلسه روز گذشته رسیدگی به اتهامات گروه عظام، نماینده دادستان از رفیعی درباره اینکه چرا کالای وارداتی خود را بجای بند ۹ قانون، ذیل بند ۶ معرفی کرده، سوال کرد و رفیعی نیز مشغول توضیح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این هنگام عباس ایروانی که کنار تریبون اخذ دفاعیات از متهم نشسته بود، با پای خود به رفیعی زد و به نوعی به او «خط داد» تا اظهاراتش را اصلاح کند.

صبح امروز قاضی صلواتی پیش از آغاز جلسه محاکمه، ضمن تقدیر از رسانه‌ها بابت توجه به این موضوع، محل استقرار عباس ایروانی و رفیعی در سالن دادگاه را تغییر داد. تا پیش از این متهمان به ترتیب و برحسب رتبه انتساب اتهام و معمولا کنار هم می‌نشستند که پس از این اتفاق و با دستور قاضی، ایروانی و رفیعی از هم جدا شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج عباس ایروانی مرز خسروی لردگان اعتراضات هنگ کنگ تابناک قاضی صلواتی دادگاه ایروانی گروه عظام چنار محمودی ایدز کامبوج عباس ایروانی مرز خسروی لردگان اعتراضات هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد