Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:03:18 GMT

بازگشت دایی و جا به جایی دو مربی لیگ برتری؟

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۴۹۹۶

بازگشت دایی و جا به جایی دو مربی لیگ برتری؟

مهدی تارتار و رضا مهاجری دو مربی که به صورت شفاهی با تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران قطع همکاری کرده‌اند، گزینه‌های هدایت تیم گل گهر هستند.

به گزارش مشرق، با پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران و تعطیلی ۱۷ روزه لیگ برتر به خاطر اردوها و بازی های تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه ها این فرصت را پیدا کردند تا در برطرف کردن نقاط ضعف خود و تغییر در کادر فنی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل گهر سیرجان که فصل گذشته با وینگو بگوویچ راهی لیگ برتر شد، بعد از انجام ۶ بازی در لیگ برتر و همچنین حذف از جام حذفی، اولین تیمی بود که زمزمه تغییراتش بلند شد. در نهایت وینگو بعد از باخت به استقلال به صورت غیر رسمی از سمتش برکنار شد و حالا مسئولان این تیم به دنبال سرمربی بعدی خود هستند.

از مهدی تارتار و رضا مهاجری به عنوان دو گزینه اصلی هدایت تیم گل گهر یاد می شود؛ دو مربی ای که به دلایل مختلف (از جمله شاید پیشنهاد گل گهر) از سمت های خود کنار کشیده اند.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی اینستاگرامی مربی لیگ برتری +عکس

تارتار این فصل با تیم نفت مسجد سلیمان با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کرد و شب گذشته به خاطر همین مشکلات با انتشار پیامی در اینستاگرام خود از سمتش استعفا کرد.

رضا مهاجری هم که نتایج قابل توجهی با نساجی گرفته و بعد از گذشت ۶ هفته این تیم را در رده پنجم جدول قرار داده بود، به دلیل آنچه که «مشکلات بازی کردن تعدادی از بازیکنانش» عنوان شده، به صورت شفاهی و نیابتی از سوی دستیارانش استعفا کرده است.

از سوی دیگر علی دایی اولین گزینه مدنظر گل گهر بود ولی در نهایت با این باشگاه به توافق نرسید. دایی به مسئولان گل گهر اعلام کرد که فعلا قصد ندارد در لیگ برتر مربیگری کند. البته به نظر می رسد یکی از عوامل اصلی رد پیشنهاد گل گهر، عدم حضور این تیم در تهران است. دایی همواره در تیم هایی مربیگری کرده که در تهران قرار دارند.

همچنین شنیده می شود دایی نیم نگاهی به نیمکت تیم پیکان دارد. پیکان با حسین فرکی تا پایان هفته ششم فقط پنج امتیاز کسب کرده و در رده سیزدهم قرار دارد. دایی سال گذشته در اواخر دوران کاری اش در باشگاه سایپا انتقاداتی را نسبت به این کارخانه خودروسازی و عدم حمایت از باشگاه کرده بود و شاید یکی از موانع اصلی اش برای رسیدن به نیمکت پیکان همین موضوع باشد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو تحولات عراق تحولات یمن مهدی تارتار رضا مهاجری گل گهر سیرجان علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود

سنگربان سابق آتزوری فاش کرد که در چندین مقطع، به جدایی از یوونتوس نزدیک بوده‌است

طرفداری | جانلوییجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه‌های یوونتوس و پارما در مصاحبه با ریپابلیکا، صحبت‌های جالب توجه و خواندنی‌ای را مطرح کرد که شرح گفته‌های او را در این بسته می‌خوانید:

شخصیت منحصر به فرد تو در دوران بازیگری

بزرگترین تخلف من در زندگی این بود که هیچوقت راه آسان‌تر و معقولانه‌تر را انتخاب نکردم، بلکه همیشه راه‌های دشوارتر را ترجیح دادم. به عبارت دیگر، سعی کردم همیشه به ارزش‌های خودم احترام بگذارم، حتی اگر از دید دیگران دیوانه خطاب می‌شدم. من می‌خواستم جاه‌طلبی‌های شخصی خودم را با دیدگاهی عاشقانه نسبت به فوتبال ترکیب کنم. همین موضوع، اساس مهمترین تصمیمات دوران فوتبال من بودند: از رفتن با یوونتوس به سری بی گرفته تا بازی برای پارما در همین لیگ. در کل، من عاشق افرادی هستم که به قوانین احترام می‌گذارند، بدون اینکه از اصالت افکار خود چشم‌پوشی کنند؛ خودم هم سعی کردم همین‌گونه باشم.

کدام تیم‌های مطرح تو را می‌خواستند؟

در سال ۲۰۰۱ نزدیک بود که با رم قرارداد امضا کنم و تنها توافق بر سر جزییات باقی مانده‌‌بود. بعد از رم، بارسلونا به سراغ من آمد و توافق اولیه هم بین ما حاصل شد اما در نهایت راهی یوونتوس شدم. در سال ۲۰۰۵ یک تیم بزرگ در خارج از ایتالیا من را می‌خواست اما تصمیم گرفتم بمانم. وقتی جام جهانی ۲۰۰۶ به اتمام رسید، می‌توانستم به هر تیمی که دلم می‌خواست بروم‌. در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ هم همین‌طور. زمانی که از پاری سن ژرمن جدا شدم، پورتو با من تماس گرفت اما در نهایت به یوونتوس برگشتم. بعد از اولین فصل حضورم در یووه، آتالانتا خواست من را به خدمت بگیرد و چیزی تا امضای قرارداد باقی نمانده بود، اما پیرلو به من گفت: جی‌جی، لعنتی، قرار است اولین سال مربی‌گری‌ام را تجربه کنم و چون می‌دانستم تو هم اینجایی، به یوونتوس آمدم. حالا می‌خواهی بروی؟ به نظر شما چه جوابی می توانستم به او بدهم؟

چرا حاضر شدی به عنوان دروازه‌بان دوم به یوونتوس برگردی؟

به یوونتوس برگشتم چون فکر می‌کردم که می‌توانم با بچه‌هایی که سال‌ها در کنار آن‌ها حضور داشتم، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. زمانی که در پاری سن ژرمن بازی می‌کردم نیز این احساس در من وجود داشت که بالاخره می‌توانم به این جام دست پیدا کنم، اما خب، نشد! هرچند قهرمانی در لیگ قهرمانان با تیمی غیر از یوونتوس من را خوشحال می‌کرد، اما راستش را بخواهید چیزی که می‌خواستم، نبود. دلیل دیگرم این بود که اگر زمانی مدیر، رییس یا مربی تیمی شدم، بتوانم بازیکنانم را به خطر رفتار نادرست نیمکت‌نشین کنم و به آن‌ها بگویم که: ببینید، من هم زمانی روی نیمکت می‌نشستم، پس شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!