Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف اللهیان گفت: رینگ جدید پیاده روی چمن مصنوعی کمربندی دوم شورابیل درمسیر پیاده روی خیابان ۴۵متری در حال نصب و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

«حمید لطف اللهیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: رینگ جدید پیاده روی چمن مصنوعی کمربندی دوم شورابیل درمسیر پیاده روی خیابان ۴۵متری در حال نصب و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار اردبیل تصریح کرد: مجموعه تفریحی شورابیل یکی از طرح های توسعه ای در حوزه گردشگری شهر اردبیل است که با ایجاد رینگ های مختلف پیاده روی یکی از رینگ های سلامت معرفی می شود.

 

وی اذعان داشت: استانداردسازی فضای فعالیت تفریحی و گردشگری این مجموعه آن را به یکی از اهداف گردشگری مسافران و شهروندان اردبیل تبدیل کرده است.

 

لطف اللهیان اعلام کرد: دریاچه شورابیل تنها دریاچه طبیعی ایران هست که در جوار شهر قرار دارد و با توسعه طرح های گردشگری تلاش شده است تا با رویکرد شهروند مدارانه این مجموعه در اختیار علاقمندان و گردشگران قرار گیرد.

 

شهردار اردبیل افزود: ایجاد رستوران شناور، راه اندازی کشتی و زیپ لاین، قطار و دوچرخه های هوشمند در سال های اخیر به این مجموعه از جمله اقدامات انجام شده در راستای سلامت محوری برای گردشگران و شهروندان است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: ایجاد زمینه های آسایش و نشاط از جمله اهداف اجرای پروژه های مختلف تفریحی و گردشگری در این مجموعه است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد موکب اربعین کانون های مساجد اردبیل مجلس رینگ سلامت چمن مصنوعی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075635 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد