Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم نیک سرشت با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: هفته اول لیگ بانوان جام کوثر با دو پیروزی خوب برای فتح صدر البرز به پایان رسید و از سوی کمیته فنی عنوان فنی ترین تکواندوکار و بهترین مربی نیز به نمایندگان تیم ما تعلق گرفت. ان شا الله باید همین روند در در ادامه مسابقات نیز حفظ کرده و به اهدافی که ترسیم کرده ایم دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد، این باشگاه تلفیقی از  تکواندوکاران باتجربه و با آتیه است و کادر فنی  جوان، باهوش و باتجربه در کنار هم فعالیت می‌کنند. البته باید شاکر خداوند باشیم که دیگر باشگاه ها در جذب تکواندوکاران با ما همکاری کردند و باید از همه مربیانی که با زحمت و مشقت فراوان باعث رشد و توسعه این تکواندوکاران شدند تشکر کنم. ان شاالله بتوانیم از امانت این مربیان و زحمتکشان بدرستی حفاظت کرده و گامی در جهت رشد و ارتقا سطح کیفی آنها برداریم.

مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی فتح صدر البرز در خصوص جذب ملیکا میرحسینی و مهسا کیا دلیری هم گفت: این دو تکواندوکار به دلیل اینکه قرارداد یکساله با تیم قبلی خود داشتند و این موضوع را ذیل قرارداد در محل سازمان لیگ فدراسیون قید نمودند. ولی چون در سایت فدراسیون تکواندو قراردادها دوساله ثبت می‌گردد، برخی ابهامات رو ایجاد کرد. باتوجه به نظر  تکواندوکاران، مستندات موجود و همچنین صحبت با دوستان در فدراسیون و باشگاه کن ان شالله طی یکی دو روز آینده این مشکل حل خواهد شد و این دو تکواندوکار که از سرمایه های ملی می‌باشند، بتواند به تیم ما ملحق و در کنار دیگر تکواندوکاران کار خود را در لیگ پیگیری کنند.

نیک سرشت در خصوص برخی نقل قول ها و شایعات در خصوص عدم همکاری سرپرست باشگاه کن با باشگاه فتح صدر البرزگفت: من هم این دست مسائل را شنیده ام، همانطور که عنوان شد، شایعات وهرگز به این مسائل سطح پایین توجه نداشته و ندارم و بها نمی‌دهم چرا که سرپرست کن را به خوبی می‌شناسم،ایشان از دوستان من است و در چند وقت گذشته باهم تلفنی صحبتهای خوبی در خصوص رفع این مشکل داشتیم. این گونه فضاسازی ها در هر سطح و فضایی وجود دارد ولی ما وارد این دست مسائل نخواهیم شد. 

وی ادامه داد: اینقدر باتجربه هستیم که درگیر این دست مسائل نشویم، ضمن اینکه با خصوصیات بارزی از وی سراغ دارم هرگز فردی مغرض نیست. به همین دلیل به دوستانی که بهرحال این گونه فضاهای غیرمتعارف را طراحی می‌کنند توصیه می کنم که به جای ورود به این دست مسائل از لیگ مبارزه سرمایه های تکواندو لذت ببرند.  باشگاهها هزینه می‌کنند که این جوانان رشد و تعالی اخلاق، فرهنگی و فنی داشته باشند، تمام هدف ما همین هست و همه ما در کنار هم همین منویات را دنبال می‌کنیم، پس این نقل و قول هارو به صراحت رد می کنم. این امر در تمام باشگاهها طبیعی است برای جذب بازیکن تلاش می‌کنند و این اتفاق از  شیرینی و جذابیت آن  می باشد.

مدیر اجرایی تیم فتح صدر البرز  با اشاره به نحوه انعقاد قرارداد با تکواندوکاران اظهار داشت: ما پس از مذاکرات و توافق نسبت به زمان و مبلغ قرارداد، تمام موارد را شفاف، روشن و مشخص بین باشگاه و تمام تکواندوکاران لحاظ کرده ایم، در مراسمی که چند روز گذشته در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد اسلامی استان البرز در حضور مسئولین و مدیران کل استانی و باشگاه به مناسبت رونمایی از لوگو باشگاه برقرار گردید، ابلاغ تک تک افراد تیم بصورت قاب شده تقدیم قهرمانان گردید. در ابتدای تنظیم قراردادها که درست ۳ ماه گذشته انجام گردید، باشگاه حدود ۳۰ درصد مبلغ قرارداد ها را پرداخت کردیم. سالن تمرین اختصاصی به  همراه خوابگاه مناسب با کلیه امکانات رفاهی تا تشکیل اردوی شبانه روزی برای آمادگی بیشتر تیم تهیه و برقرار گردید.

نیک سرشت در پایان گفت: تمامی تکواندوکاران ما به قراردادی که با مابسته اند، دسترسی دارند و کاملا از شرح و وظایف خود نسبت به باشگاه و باشگاه نسبت به قهرمانان واقف هستند، ما تلاش می‌کنیم در یک فضای رقابتی سالم و دوستانه در مسابقات نتیجه مطلوب رو کسب کنیم. سال آینده فعالیت این باشگاه در بخش تکواندو برجسته تر میشود، جا دارد از دوست و برادر عزیزم مصطفی شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، محمد براتی، فاطمه نور ملکی سرمربی تیم که واقعا برای این بچه‌ها تا این لحظه سنگ تمام گذاشته، تشکر و قدردانی کنم.

کد خبر 4739021

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم ملی کاراته تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال جام حذفی تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال جام حذفی فوتبال کشور کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران آندره استراماچونی فوتسال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه‌های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزار‌های اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی (اجرای ماده ۶۵قانون محاسبات عمومی) در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه‌های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سال‌های آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارائه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

دیگر خبرها

  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری