Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس حشد الشعبی ضمن تاکید بر حمایت از قانون اساسی و دولت عراق گفت که تلاش توطئه‌گران و دشمنان در این کشور ناکام مانده است. تاریخ انتشار: 11:57 - 15 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۳۸۰

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «فالح الفیاض» می‌گوید: به دشمنان و توطئه‌گران می‌گوییم که تلاش آن‌ها ناکام بوده و ناکام خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روز دوشنبه طی سخنانی گفت "ما از قانون اساسی و دولتی که با نثار خون و ایثارگری ایجاد شده دفاع می‌کنیم."

الفیاض ضمن بیان این مطلب که از بین بردن فساد، توسعه و اصلاح اقتصادی تنها در سایه دولت محقق می‌شوند، افزود که نقشه راه همان بیانیه مرجعیت دینی و نخست وزیر است که طرحی مناسب برای رفع مشکلات به شمار می‌روند.

مشاور امنیت ملی عراق در بخش دیگری با تاکید بر اینکه با نرمشی در برابر توطئه گران به خرج داده نمی‎شود، تصریح کرد "ما می‌دانیم در پس برخی نفوذی‌ها در تظاهرات چه کسی قرار دارد."

این مقام عراقی می‌گوید که "طرح سرنگونی دولت عراق شکست خورد."

طی روزهای اخیر برخی مناطق عراق شاهد اغتشاشات بودند که اکنون پس از اتحاد دولت، ملت و مرجعیت عالی عراق در برابر این توطئه، آرامش به شهرهای این کشور بازگشته است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فالح الفیاض حشدالشعبی عراق تحولات عراق رئیس حشدالشعبی مشاور امنیت ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما مَنون اوبری، سیاستمدار فرانسوی، سخنگوی آکسفام فرانسه و نفر اول فهرست حزب فرانسه تسلیم ناپذیر در انتخابات پارلمان اروپا در گفتگو با شبکه یک تلویزیون فرانسه (TF۱) انفعال دولت فرانسه را در برابر نسل کشی جاری در غزه محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: قتل عام غزه بر همه ما تحمیل شده است. من منحرف کردن نگاه‌ها را از آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد، رد می‌کنم. در مبارزات انتخاباتی خود مفتخرم که صدای صلح را به دوش بکشم، از همه کشور‌ها و نیز اتحادیه اروپا می‌خواهم به ویژه با درخواست تحریم علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، انسجام داشته باشند.

آنچه در حال حاضر در فلسطین اتفاق می‌افتد، قتل عام است؛ چرا که تا کنون بیش از ۳۵ هزار غیرنظامی در نوار غزه کشته شده اند.

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • مورایس: تلاش و انگیزه ما فردا ۲ برابر است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح