Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:56:10 GMT

سوال از وزیر نیرو اعلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۵۶۴۰

سوال از وزیر نیرو اعلام وصول شد

علی اصغر یوسف نژاد در ادامه جلسه علنی امروز- دوشنبه-مجلس شورای اسلامی گفت: سوال منطقه‌ای منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد از وزیر نیرو درباره علت عدم تخصیص آب به سدهای استان کردستان و عدم جبران خسارات ناشی از سدهای احداثی اعلام وصول شد.

به گزارش ایرنا، مجلس شورای اسلامی برای بررسی یارانه های پیدا و پنهان به مدت  دو ساعت و نیم جلسه غیر علنی داشت، قرار بود وزیران نیرو، نفت، صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی در این جلسه حضور داشته باشند  که در مجلس حضور نیافتند و همین موضوع باعث اعتراض نمایندگان و به روایت برخی نمایندگان اعتراض علی لاریجانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته محمدرضا پور ابراهیمی در این باره گفت: دولت اعلام کرده بود که به دلیل نبود وزیران مربوطه در تاریخ امروز، این جلسه به تاریخ و روز دیگری موکول شود که مجلس اعلام کرد که این جلسه باید طبق زمانبندی انجام شده برگزار شود و به همین دلیل نیز وزیران در جلسه حضور نداشتند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی اصغر یوسف نژاد مریوان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش نیرو‌های واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد

آموزش گروه جدیدی از نیرو‌های واکنش سریع سودان در عربستان، اعتراض خارطوم را به دنبال داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، منابع خبری از آموزش گروه جدیدی از نیرو‌های واکنش سریع در عربستان و اعتراض خارطوم به این اقدام خبر دادند.

روزنامه الاحداث سودان نوشت که شماری از نیرو‌های واکنش سریع که در عربستان آموزش نظامی دیدند، آماده جنگیدن در جنگ در سودان شدند.

خارطوم در همین راستا، اعتراض و مخالفت خود با آموزش دیدن نیرو‌های واکنش سریع در عربستان را بیان کرد.

المیادین گزارش داد: فیلم‌هایی منتشر شد که نشان می‌دهد شماری از نیرو‌های حمایت سریع، پس از پایان آموزش‌های خود در عربستان می‌رقصند.

عربستان روز چهارشنبه شاهد پایان آموزش نیرو‌های واکنش سریع در تخصص‌های نظامی مختلف بود. این تخصص‌ها شامل نیرو‌های ویژه، توپخانه، تک تیرانداز و فوریت‌های پزشکی بودند.

روزنامه الاحداث سودان نوشت که هدف از آموزش این نیروها، پیوستن به درگیری‌ها در سودان است. سخنگوی نیرو‌های واکنش سریع در این راستا تهدید کرد که این نیرو‌ها توان رسیدن به پورتسودان را دارند.

دیگر خبرها

  • ببینید | سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی؛ دور از انتظارترین پرسش تاریخ!
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • آموزش نیرو‌های واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد