Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد مرکزی اربعین درباره انسداد مرز خسروی گفت: قرار بود نیروهای امنیتی در عراق مسیر را کنترل کنند، در باز شدن مرز خسروی معطلی ایجاد شد. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ اجتماعی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین ذوالفقاری در نشست خبری صبح امروز، در پاسخ به پرسشی درباره هزینه پارکینگ برای خودروهای شخصی در مرزها، اظهار کرد: هزینه پارکینگ‌های در اختیار دستگاه های دولتی برای هر 24 ساعت، 5 هزار تومان است و اگر رقمی بیشتری دریافت شد، زائران آن را گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره امنیت عراق و امکان زیارت سامرا و کاظمین، گفت: درباره امنیت سه مرجع وجود دارد که یکی از آنها دولت عراق، دیگری ستاد اربعین در عراق با مسئولیت سفیر ایران در عراق و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح است. طی روزهای گذشته با توجه به افزایش تعداد زوار و به دلیل حضور نیروهای امنیتی در برخی شهرهای عراق، معطلی هایی برای زائران وجود داشت که پیگیری شد و با برگزاری جلسه امنینی در نجف مشکل حل و زوار وارد نجف شدند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: در یک مرحله مشکلی به وجود آمد که از سوی تروریست ها نبود بلکه در اثر یک اشتباه بود که منجر به وقوع تصادف شد و طی آن 3 نفر فوت و 33 نفر زخمی شدند که همه آنها بیمه بودند، اما خوشبختانه تا این لحظه از سوی تروریست ها به صورت مستقیم مشکلی برای زوار ما به وجود نیامده است.

وی درپاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه مرز خسروی با تاخیر باز شد و گزارشی از وضعیت تردد زائران از این مرز اعلام نشده است، اظهار کرد: مرز خسروی مشکلی نداشت، آنچه ایجاد مشکل کرد مربوط به گروه های امنیتی در بغداد بود. همکاران ما در کرمانشاه جلسه‌ای برگزار و اعلام کردند طرف عراقی گفته از روز جمعه مرز فعال می‌شود اما بحث بر این بوده که تردد زائران از مسیر بغداد باشد یا خیر.

وی افزود: در نهایت مسیر دیگری تعیین کردند و به دلیل اینکه قرار بود نیروهای امنیتی در عراق مسیر را کنترل کنند، در باز شدن مرز خسروی معطلی ایجاد شد. از ساعت 8:45 صبح امروز مرز خسروی باز و تردد آغاز شده است. ساعت فعالیت مرز نیز قرار است 7 صبح تا 17 عصر باشد.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا: مردم عراق می‌دانند چگونه فضا را مدیریت کنندثبت‌نام 2250000 نفر در سامانه سماح/ امکان ثبت‌نام زائران تا روز اربعین

انتهای پیام/

 

R1014142/P/S2,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد