Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به تاثیرات کاروان‌های راهیان نور در قشر جوان یادآور شد:کاروان‌های راهیان نور بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ شهادت برای نسل جدید است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در یادواره شهدای شهر شبستر با تقدیر از حضور مردم در یادواره شهدا اظهار کرد: توفیقی  شامل حالم شد که خدمت  مردم غیور ، غیرتمند و متعهد شبستر رسیده و از نزدیک عرض ادبی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: یادواره شهدا مطلبی است که هیچ وقت نباید از یاد ببریم ،برخی‌ها بهانه می‌کنند که چرا هر ساله یادواره‌های شهدا برگزار می‌شود که باید به اینان گفت که اگر حادثه کربلا و گرامیداشت آن اگر هر سال تکرار نمی‌شد فراموش می‌شد.

امام جمعه تبریز در ادامه خاطر نشان کرد:همه ساله در دهه اول محرم الحرام همه عاشورای حسینی را زنده نگه می‌دارند و شهدای کربلای ایران و دوران دفاع مقدس نیز همین طور است، اگر می‌خواهیم فراموش نشود باید چنین گرامیداشت‌هایی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه گفت: خیلی‌ها تلاش می‌کنند یاد و نام شهدا فراموش شود که این خیانتی به تاریخ است .

امام جمعه تبریز با اشاره به وظایفمان در قبال شهدا عنوان کرد:خوشا به حال شهدا که برای عظمت اسلام و زنده نگهداشتن اهداف اسلام در راه دین خداوند جانشان را تقدیم کردند.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ابراز کرد:باید با برگزاری مجالس،همایش‌ها و یادواره‌ها بر زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا تلاش کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید از خانواده شهدا تجلیل کنیم عنوان کرد:باید از پدران و مادران شهدا تجلیل کنیم که مجسمه‌های صبر و مقاومت هستند و تجلیل از خانواده شهدا تجلیل از فرهنگ شهادت است.

امام جمعه تبریز با اشاره به ایجاد و راه اندازی موزه‌های دفاع مقدس در شهرها اظهار کرد:ایجاد این موزه‌ها حرکت خوبی است و این موزه‌ها مرکز فرهنگی برای معرفی شهدا هستند.

حجت الاسلام آل هاشم از مسئولین ذیربط و بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست وصیت نامه شهدا را در جامعه و خصوصاً بین جوانان و نوجوانان ترویج کنند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد:وقتی می‌بینید نام شهید را از کوچه و بازار برمی‌دارند چیز عادی نیست می‌خواهند نام شهدا فراموش شود ولی جوانان بیدارند جوانان انقلابی بیدارند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد:باید خاطرات دوران دفاع مقدس فرماندهان جنگ تحمیلی نیز چاپ شود و در دانشگاه‌ها و مدارس در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

وی با اشاره به تاثیر کاروان‌های راهیان نور در قشر جوان یادآور شد:کاروان‌های راهیان نور بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ شهادت برای نسل جدید است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقتدار فعلی‌مان به برکت خون شهداست خاطرنشان کرد:مردم از نظر مشکلات اقتصادی در فشار هستند اما همچنان در مقابل دشمن مردانه ایستاده‌اند. مردم ما مردم خوبی هستند اگر بخواهیم به اهدافمان برسیم باید مردم را از دست ندهیم و برای خدمت به مردم باید شبانه روزی تلاش کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهيان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات

به گزارش قدس خراسان، هاشم طلائیان هنرمند بجستانی که به دعوت کشور امارات در این رویداد شرکت کرده است دو اثر قرآنی‌اش را که در موزه آستان قدس رضوی نگهداری می‌شود را با هماهنگی موزه حرم مطهر رضوی، در این نمایشگاه جهانی به معرض دید عموم هنرمندان و مردم جهان قرار داده است.

این دو اثر که ابعاد هر کدام ۸۰ در ۱۲۰ است مشتمل بر آیات شریف آیت الکرسی و سوره مبارک وضحی است.

یکی از این آثار در اوصاف شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی است که طلائیان در گذشته آن را به موزه حرم مطهر اهدا کرده است.

هنرمندان خارجی با این دقت و حوصله به آثار هنرمند ایرانی، نگاه می‌کنند و این همه پیچیدگی و ظرافت و رنگ بندی برایشان جای تعجب دارد.

نکته قابل توجه اینکه آثار این هنرمند ایرانی سبب گرایش به قرآن یک هنرمند آلمانی بعد از دیدن آثار هاشم طلائیان در نمایشگاه جهانی هنر امارات شده است.

دیگر خبرها

  • سندهای به روز شده رفسنجان به دست مردم بومی قشم رسید
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد