Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@14:31:01 GMT

میلیچ یک جلسه محروم شد، استراماچونی توبیخ!

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۶۰۳۰

میلیچ یک جلسه محروم شد، استراماچونی توبیخ!

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات برخی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال صادر کرد.

به گزارش شریان نیوز،کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات برخی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال صادر کرد.

*دیدار تیم‌های سایپا و تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم برگزار و ار سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر شکستن صندلی و پرتاب به داخل زمین بازی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تراکتورسازی تبریز به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
*احمد مددی، معاون باشگاه سایپا نیز به دلیل توهین به مقام رسمی فدراسیون به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در کلیه ورزشگاه هایی که تیم سایپا در آن بازی دارد، محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)
*دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته پنجم برگزار و از سوی تماشاگران تیم ذوب آهن تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم حریف رخ داد. این باشگاه به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)
*باشگاه استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور و تیم حریف و مدیرعامل تیم خود باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای قابل تجدید نظر است)
*هروویه ملیچ- بازیکن تیم استقلال به دلیل هل دادن ناظر فدراسیون باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.(این رای درباره جریمه نقدی قابل تجدید نظر و در خصوص محرومیت قطعی است)
استراماچونی- سرمربی تیم استقلال نیز به دلیل نقض اصولی کلی رفتار، به توبیخ کتبی محکوم شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد