Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «علی ربیعی»، سخنگوی دولت، در نشست خبری در خصوص موضع دولت درباره ناارامی و اعتراضات در عراق گفت: برای اربعین برخی اشکالات در بلیط های هواپیما بود که وزیر راه، مشکلات را حل کرد. امسال شاهد برگزاری مراسم باشکوه در اربعین هستیم.

او در خصوص حذف یارانه های پنهان گفت: تصمیمی باید گرفته شود که وجوه اقتصادی، اجتماعی، زندگی و رفاه مردم را در نظر داشته باشد و این مهم در دستور کار است ‌و اگر به نظریه منسجم برسد، اعلام خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی با بیان‌ اینکه توسعه روابط با همسایگان از اولویت‌های دولت است، گفت: توسعه روابط با همسایگان یکی از مسائل مهم در دولت تدبیر و امید است. سفر هفته گذشته رئیس جمهور به ارمنستان و شرکت در اجلاس اوراسیا با حضور ۶ کشور منطقه در همین راستا صورت گرفت.

ربیعی در پاسخ به خبرنگار برنا در خصوص شک و شبهه در مدرک حسین فریدون بیان کرد: من پیگیری هایی در مورد مدرک حسین فریدون و ادعاهای برخی از نمایندگان انجام دادم. با وزیر علوم و مدیران دانشگاه در این مورد صحبت کردم. حسین فریدون در دولت های قبل به عنوان دانشجوی دکترای یکی از دانشگاه های گیلان پذیرفته شد. فریدون پیش از انقلاب در سن ۱۶سالگی بازداشت می شود و ۳۰درصد جانبازی دارد. انتقال او به دانشگاه شهید بهشتی کاملا قانونی بوده است. دکتر روحانی بارها اعلام کرد که من هیچ خط قرمزی ندارم و در این مورد تنها درخواست ایشان رسیدگی منصفانه بوده است. هیچ فردی از دولت در این پرونده دخالت نکرده است اما ایشان هم مثل هر شهروندی حق اعتراض دارد. روی سخن من با برخی مخالفان دولت و رسانه هاست که به راحتی قضاوت می کنند و فضای سنگین سیاسی روی دادگاه ها ایجاد می کنند.

ربیعی در خصوص اظهارات یک قاضی دادگاه  مبنی بر رابطه یک متهم با همسر وی گفت: من والا همسر ندارم. حتما من نبودم و لابد شباهت اسمی‌ بوده است.

خبر تکمیل می شود ....

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب دولت شهید بهشتی عراق هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توسعه بهداشت ودرمان