Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طحان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری ضمن بیان اینکه صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای استان با بهره‌مندی از توان حداکثری موجود آماده ارائه خدمات به زائران حسینی است، ابراز داشت: علاوه بر ناوگان اتوبوس‌رانی کامیون داران نیز به این سیل عظیم خدمت‌رسانی پیوستند و برای خدمت گذاری آماده‌تر از گذشته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه تاکنون ۵۳ دستگاه کامیون به‌صورت داوطلبانه و رایگان امکانات و تجهیزات موکب‌های استان را به مرزهای مختلف جابجا کردند، افزود: افراد بسیاری برای این کار داوطلب شدند و برای همراهی با ستاد مرکزی اربعین اعلام آمادگی کردند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان سمنان ضمن تشکر از خدمات ارزنده همه دست‌اندرکاران کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین، ابراز داشت:امیدواریم مجموعه حمل‌ونقل جاده‌ای استان از برکات این خدمات‌رسانی در پیشگاه خداوند متعال بهره‌مند شوند.

طحان اضافه کرد: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای زائرانی که در مسیر گذر خود استان سمنان را انتخاب می‌کنند نیز خدمات ویژه خواهد داشت و در این راه همراه با زائران حسینی است.

کد خبر 4739563

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ستاد اربعین استان سمنان اربعین 98 تبلیغات اسلامی سمنان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان مرز مهران گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس بیرجند شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مرکز مبارزه با قاچاق فرماندهی انتظامی سمنان، از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان با اشراف نیروی انتظامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان در پی گشت زنی‌های هدفمند به یک دستگاه کامیون مشکوک می‌شوند، افزود: این کامیون تانکر دار با دستور مأموران انتظامی متوقف و بازرسی از آن آغاز می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه مأموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی که دارند همواره عرصه را برای قاچاق بران تنگ کرده اند، تاکید کرد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

عرب بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

کد خبر 6094107

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین