Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت:توسعه اقتصادی بلافاصله آثار خود را در ابعاد دیگر نشان خواهد داد؛ این مسئله نباید به صورت تک‌بعدی درنظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: به طور معمول، توسعه اقتصادی بلافاصله آثار خود را در ابعاد دیگر نشان خواهد داد؛ این مسئله نباید به صورت تک‌بعدی درنظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای پروژه‌های دولتی مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، استان خراسان رضوی نباید در پیشرفت فیزیکی از دیگر استان‌ها عقب باشد زیرا محدودیت برای تمام استان‌ها وجود دارد. 

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه مدل اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یک کار مستمر است، عنوان کرد: اگر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در استان فعال باشد، روز به روز کار معین‌ها گسترش پیدا کرده و مردم روستایی مجدد به روستا باز خواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه همدلی مدیران در شهرستان‌ها رمز موفقیت مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است، تصریح کرد: در خراسان رضوی از فضای موجود باید حداکثر استفاده را ببریم و برای تعمیق بیش از پیش آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس سیاستی که در استان دنبال می‌کنیم، معین‌ها به یک چارچوب معین خواهند رسید که تاکنون برخی نیز رسیده‌اند و آن اداره استان به روش خردمندانه است.

در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی توسط فرماندار رشتخوار، موانع پیش روی سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی