Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@13:21:48 GMT

علی ربیعی: من همسر ندارم

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۶۵۸۳

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره دادگاه گروه عظام و طرح موضوعی درخصوص ارتباط مالی دو میلیاردی همسر سخنگو با یکی از متهمان این پرونده گفت: من همسر ندارم و شوکه شدم؛ احتمالاً تشابه اسمی است. من از رئیس دادگاه می‌خواهم در خصوص این موضوع اطلاع‌رسانی کنند. ناطقان: علی ربیعی سخنگوی دولت، در نشست خبری که پیش از ظهر امروز برگزار شده بود، اظهار داشت:‌ رخدادهای چند روز گذشته عراق مایه تأسف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت و ملت عراق از آگاهی کامل برای حل مشکلات برخوردار هستند. راه درست برای رفع مشکلات، وحدت ملت عراق حول محور مرجعیت است.

وی درباره پرونده حسین فریدون گفت: آقای فریدون قبل از دولت آقای روحانی در دانشگاه گیلان پذیرفته می شوند. سپس انتقال پیدا می کنند به دانشگاه شهید بهشتی که بنا بر قانون هیچ اشکالی نداشته است. آقای رئیس جمهور اعلام کردند که خواهان رسیدگی عادلانه هستند. برادر رئیس جمهور بودن قطعا هیچ مزیتی برای آقای فریدون نداشته است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: هیچ فردی از سوی دولت، دخالتی در پرونده آقای فریدون نداشته است. آقای فریدون پیش از انقلاب در سن 16 سالگی بازداشت شده است بعد از انقلاب هم سابقه جانبازی دارد، انتقال ایشان به دانشگاه شهید بهشتی قانونی بوده است. آقای روحانی اعلام کرد که هیچ خط قرمزی ندارد و فقط انتظار داوری منصفانه دارد. اجازه دهید دادگاه کار خود را انجام دهد.

ربیعی بیان داشت: دولت تدبیر و امید بیش از همیشه سیاست‌های معطوف به روستا را دنبال کرده است. در این دولت تحولات خوبی در حوزه روستاییان و عشایر اتفاق افتاده است. یکی از سیاست‌های ما افزایش مهاجرت معکوس به روستاها بود. توسعه خدمات بهداشت و درمان روستایی در این دولت با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه سهم اشتغال روستاییان از اشتغال کل کشور به 25 درصد افزایش پیدا کرده است، تاکید کرد: 90 درصد طرح پزشک خانواده روستایی محقق شده است. در یک سال گذشته منتهی به تابستان 98 خالص اشتغال ایجاد‌شده در مناطق روستایی رشد قابل توجه داشته است. سالانه بیش از یک میلیون شغل نیاز داریم.

سخنگوی دولت بیان داشت: بیماری بیکاری مزمن‌شده که به این دوره منتقل شده، کار را دشوار کرده است. برای اولین بار از آمار بیکاران مزمن کاسته شده است.

ربیعی در پاسخ به پرسشی در مورد قرارداد نجومی برای تصویرسازی در نهاد ریاست جمهوری گفت: مطلب منتشره توسط یک سایت خبری مبنی بر انعقاد قرارداد به مبلغ 1440 میلیارد تومان کذب و خلاف واقع است. سال 1397 قراردادی با موضوع تولید و تأمین محتواهای هنری - تلویزیونی در قالب تولید چهار مجموعه 120 دقیقه‌ای جمعاً به مبلغ یک میلیارد و چهارصد و چهل میلیون تومان منعقد شد که با توجه به کاهش حجم خدمات، مبلغ کل قرارداد به میزان 50 درصد مبلغ اولیه معادل 720 میلیون تومان کاهش یافت. تاکنون مبلغ 432 میلیون تومان بابت قرارداد یادشده پرداخت شده است.

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره دادگاه گروه عظام و طرح موضوعی درخصوص ارتباط مالی دو میلیاردی همسر سخنگو با یکی از متهمان این پرونده گفت: من همسر ندارم و شوکه شدم؛ احتمالاً تشابه اسمی است. من از رئیس دادگاه می‌خواهم در خصوص این موضوع اطلاع‌رسانی کنند.

ادامه دارد ...

منبع: فارس برچسب ها: علی ربیعی ، همسر ، حسین فریدون ، دادگاه گروه عظام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: علی ربیعی همسر حسین فریدون دادگاه گروه عظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود

علی ربیعی در روزنامه شرق نوشت: یکی از یکشنبه‌های اواخر سال ۹۲ بود. صندوق بازنشستگان فولاد را تازه تحویل گرفته بودیم. از صبح زود درگیر حقوق بازنشستگان این صندوق بودم. از طلوع آفتاب در خیابان، به دنبال دریافت حقوق عقب‌مانده‌شان تجمع کرده بودند. عصر آن‌روز به دولت رفتم و با کلی حرص و جوش برای تأمین حقوق این افراد، تقلا کردم. حدود ساعت ۱۰ شب، خسته و کوفته به خانه رسیدم. در یخچال هیچ غذایی نبود.

ناچارا یک سیب‌زمینی آب‌پز کردم و بساط نان و نیمرو هم آماده کردم تا با یک چای شیرین، غذایی به سبک دوران کودکی بخورم. کتری که روی گاز به جوش آمد، چای را در قوری یادگار مادرم دم کردم. تا آمدم قدری زنجبیل از طبقه بالای کابینت برداشته و به داخل قوری بریزم، شیشه زنجبیل از دستم رها شد. رها‌شدن شیشه همان و شکستن قوری و ریختن آب جوش بر روی بدنم همان.... غرغرکنان خم شدم تا تکه‌های شکسته‌شده قوری و شیشه زنجبیل را از زمین جمع کنم، زمانی که قد راست کردم، کله‌ام محکم به در باز کابینت خورد.

بی‌اختیار با بغضی در گلو سرم را در دست گرفتم و بر زمین نشستم. نشستن همان و فرو‌رفتن تکه‌های شکسته باقی مانده بر زمین در بدنم همان.... در آن حالت، تصمیم گرفتم دیگر هیچ حرکتی نکنم، چون هرکاری می‌کردم اوضاع خراب‌تر می‌شد.... و، اما امروز در وانفسای بی‌اعتمادی جامعه و تعارض‌های ارزشی این روزها، به‌طور مرتب با مصوبات و اقدامات جدید روبه‌رو می‌شویم که به مثابه «هردم از این باغ بری می‌رسد» به بدتر‌کردن اوضاع نابسامان جامعه دامن می‌زنند.

از این دسته از تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان، خواهش می‌کنم مدتی تصمیم نگیرید! گاهی بهتر است فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید که اوضاع خراب‌تر نشود. شاید به‌این‌ترتیب جامعه به آرامش برسد! آنانی که دست‌تان می‌رسد! کاری نکنید، امروز بسیاری از دلسوزان، همگی از عمق جان، پر از دلشوره و نگرانی هستند.

نگاهی حتی سطحی به جامعه، تنش و ناامنی روانی، به‌خصوص در جامعه شهری را به‌خوبی نشان می‌دهد. معیشت به کنار، ذهن‌ها، سخت ناآرام است. این‌قدر با مداخلات مداوم، روال زندگی مردم را دستکاری نکنید. اصلا فکر می‌کنم لازم نیست زیادحرف بزنید و کاری بکنید. لطفا کاری نکنید؛ کلاهمان را به احترام‌تان برخواهیم داشت. جامعه را رها کنید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از دلار هزار تا ۶۰ هزار!
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود