Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «محمدعلی نوری نژاد» در مراسم افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی همواره با مامویت هایی سخت و استرس آوری روبرو هستند از این رو می طلبد تا امکانات و شرایط رفاهی لازم نیز در اختیاز آنها و خانواده هایشان قرار گیرد.
 وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که همواره باعث دغدغه مندی کارکنان پلیس بود بحث های بهداشتی و درمانی است که اهمیت آن باعث شد تا ناجا اقدامات لازم را در این خصوص و برای کاهش سطح دغدغه مندی کارکنانش صورت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا 

سردار نوری نژاد تصریح کرد: در همین راستا و از مدتی قابل ساخت یک بیمارستان منطقه ای با امکانات و تجهیزات کامل برای استفاده کارکنان ناجا و خانواده های آنان در غرب کشور در دستور کار قرار گرفت و محل احداث آن هم کرمانشاه تعیین شد.
 معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: در گام اول درمانگاه و امروز هم در گام دوم بیمارستان آن مورد افتتاح قرار گرفت تا کارکنان زحمتکش و خدوم ناجا چه در کرمانشاه و چه استان های همجوار امکان استفاده از آن را پیدا کنند.
 وی یادآوری کرد: زمینه استفاده از امکانات و خدمات بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) برای عموم مردم نیز فراهم شده و اقشار مختلف نیز امکان استفاده از آن را دارند.
 سردار نوری نژاد در پایان گفت: نیروی انتظامی خود را خادم واقعی مردم می داند و به طور قطع از هیچ تلاشی برای فراهم کردن شرایط رفاهی و امنیتی مطلوب برای آنها دریغ نمی کند.
 بیمارستان منطقه ای حضرت ابوالفضل (ع) در زمینی به مساحت پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع در پنج طبقه و با ۱۱۳ تخت با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در خیابان گمرک کرمانشاه به بهره برداری رسید.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا بهداشت و درمان کرمانشاه بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات