Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات چینی در مورد رسیدن به یک قرارداد گسترده تجاری با آمریکا در مذاکراتی که قرار است همین هفته آغاز شود تردید دارند. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، مقامات چینی در مورد رسیدن به یک قرارداد گسترده تجاری با آمریکا در مذاکراتی که قرار است همین هفته آغاز شود تردید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لیو هی، معاون نخست وزیر چین که رهبر این مذاکرات از طرف چین است گفت پیشنهاد او برای آمریکا شامل تعهد به اصلاح سیاست صنعتی چین یا سوبسید های دولتی نمی شود. این دو مورد از خواسته های دولت ترامپ در مذاکرات تجاری هستند.

 مذاکرات تجاری چین و آمریکا در شرایطی صورت می‌گیرد که ترامپ از طرف دادگاه مورد بازجویی قرار گرفته است. اتهام او تماس تلفنی با رئیس‌جمهور اوکراین برای تحقیق در مورد جو بایدن رقیب احتمالی او در انتخابات 2020 و پسرش هانتر است. منابع نزدیک به دولت آمریکا می گویند این بررسی ها تاثیری بر مذاکرات تجاری با چین ندارد.

 در حالی که مذاکره کنندگان برای اواخر این هفته آماده می شوند، تنش های بین دو کشور پس از اعمال محدودیت از طرف آمریکا برای سرمایه گذاری  در چین افزایش یافته است. این ممنوعیت احتمالا شامل تمام سرمایه گذاری های مالی آمریکا در شرکتهای چینی می شود.  پیتر ناوارو مدیر سیاست تجاری کاخ سفید این گزارشات را رد کرد و آنها را جعلی خواند.

معاملات سهام شرکت کاسکوی چین پس از تحریم آمریکا ازسرگرفته شدتوقف سرمایه‌گذاری در چین یک فاجعه تمام عیار برای اقتصاد آمریکاست

 انتهای پیام/4

R7586/P/S7,78,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود

یکی از اعضای جنبش حماس با اشاره به اینکه این جنبش خواهان رسیدن به توافق است گفت که پیشنهاد کنونی که در مذاکرات قاهره دریافت کردیم، بهتر از پیشنهادهای قبلی است.

به گزارش ایسنا، حسام بدران، از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که این جنبش در مساله مذاکرات با جدیت تعامل می‌کند و خواهان رسیدن به توافقی است که به رنج و مشکلات مردم فلسطین پایان دهد.

وی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: نتانیاهو و کابینه تندرو او به طور عامدانه از رسیدن به توافق آتش‌بس ممانعت می‌کنند. محاسبات نتانیاهو با امور شخصی وی و آینده‌ سیاسی‌اش مرتبط است و به رسیدن به توافق اهمیت نمی‌دهد.

این عضو ارشد حماس افزود: آنچه در این دور از مذاکرات قاهره به ما پیشنهاد شد بهتر از پیشنهادت قبلی است.

بدران تاکید کرد: با دولت آمریکا ارتباط مستقیم نداریم بلکه از طریق واسطه‌ها با آن در ارتباط هستیم. دولت آمریکا بیطرف نیست بلکه در جنگ علیه ملت ما شریک است.

وی در بخش دیگری گفت: ما خواستار ورود ترکیه و روسیه به عنوان ضامن هرگونه توافق با رژیم اسرائیل شدیم.

رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش جزئیات پیشنهاد آتش بس پیشنهاد شده به جنبش حماس را منتشر کردند.

آن‌ها اعلام کردند که این توافق سه مرحله‌ای و ۱۲۴ روزه است.

در آخرین جزئیات مربوط به مذاکرات قاهره برای تبادل اسیران و آتش‌بس در غزه رسانه‌های مصری تاکید کردند پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات بر سر آتش‌بس و توافق تبادل اسیران در نوار غزه حاصل شده است.

پیش از این کانال خبری قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه گزارش داد که هیئت امنیتی مصر که در روند مذاکرات اسرائیل و حماس میانجی‌گری می‌کرد در مورد بسیاری از موارد اختلاف نظر به یک چارچوب توافقی دست یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد