Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:43:26 GMT

پیشرفت ۹۴ درصدی قطعه یک آزاد راه تهران - شمال

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۶۸۴۱

پیشرفت ۹۴ درصدی قطعه یک آزاد راه تهران - شمال

علی درویش پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهره برداری از این پروژه موجب تسهیل در حمل و نقل ایمن و سریع در محور تهران - چالوس می شود.

وی ادامه داد: با بهره برداری از اتوبان همت و در ادامه آن کمربند شمالی در البرز شاهد تکمیل کریدور بین المللی شرقی غربی و  دسترسی شهروندان شمال کرج به استانهای شمالی تهران از محور جدید خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون استاندار البرز در هماهنگی امور عمرانی گفت: احداث کمربند شمالی کرج نقش بسیار کلیدی در کاهش حجم تردد در آزاد راه تهران- کرج و جاده مخصوص کرج خواهد داشت. 
وی خاطرنشان کرد: امید است با رفع موانع و تعیین تکلیف معارض ملکی کمربند شمالی کرج هرچه سریعتر افتتاح شود. 
درویش پور درخصوص آزاد راه آبیک - چرمشهر نیز اظهار داشت: تکمیل این پروژه ملی تنها با همراهی و تعامل دستگاه های متولی میسر می شود که امید است در روزهای آینده مشکلات پیش روی این پروژه برطرف شود.

وی یادآورشد: بار ترافیکی سنگین در محورهای مواصلاتی البرز یکی از مهمترین و اصلی ترین معضلات البرز به شمار می رود. 
معاون استاندار البرز تاکید کرد: انتظار می رود باتوجه به اجرا و تکمیل چندین پروژه ملی در حوزه حمل و نقل و راه سازی تا پایان سال۹۸ شاهد تسهیل در تردد خودروها و کاهش بار ترافیکی باشیم. 
وی گفت:  بهره برداری از این پروژه ها علاوه بر کاهش بار ترافیکی، در کاهش مصرف سوخت و کاهش تصادفات و افزایش ایمنی نقش بسزایی خواهد داشت.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است .

۸۰۲۹/6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز وزارت راه و شهرسازی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت