Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه حضور مدیران اقتصادی استان در برنامه‌های صدا و سیما برای تبیین مزایای مصرف کالای ایرانی و مضرات کالای قاچاق موثر است، اظهارداشت: حضور روحانیون، اساتید دانشگاه و سایر گروه‌هایی که دارای پایگاه اجتماعی هستند برای تبیین اهمیت مصرف کالای ایرانی و اقناع مردم در این زمینه بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، در زمینه مصرف سوخت در بخش کشاورزی، بر اهمیت نظارت سازمان جهادکشاورزی بر مصرف سوخت در چاه‌های کشاورزی به ویژه چاه‌های غیرمجاز تاکید کرد و ادامه داد: چاه‌هایی که در اثر خشکسالی غیرفعال شده اند باید از چرخه دریافت سوخت خارج شوند و مصرف سوخت بخش ماشین آلات و مرغداری‌ها نیز با نظارت دقیق سازمان جهادکشاورزی باید دقیق باشد.

رحیمی افزود: در بخش کشاورزی باید به سمت سیستم یکپارچه‌ای برای مدیریت سوخت حرکت کنیم و با توجه به اوج گرفتن مصرف سوخت در برخی فصول سال، باید برنامه ریزی علمی برای کنترل این موضوع صورت گیرد.

استاندار فارس، سوء استفاده از اطلاعات مسافران و زائران برای رجیستری تلفن همراه مسافر را نیازمند توجه دستگاه‌های مسئول مانند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیروی انتظامی و نهاد‌های امنیتی دانست و گفت: این موضوع و تبعات آن باید به مردم و مسافران اطلاع رسانی شود تا از بروز مشکل و تشکیل پرونده‌های قضایی در استان جلوگیری به عمل آید.
انتهای پیام/م

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده انتظامی ریگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظام آبادی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان کرد: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت ماموریت خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم