Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کچوئیان ظهر دوشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اظهارکرد: امروز باید به یک انتخاب خوب توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریک گفت و این امر نقطه عطفی در سرنوشت آن ها است.

وی با اشاره به تحصیل رتبه های دو و سه رقمی در دانشگاه های فرهنگیان افزود: حلقه اول در عملکردها درست انتخاب کردن است و دومین راه شناسایی ویژگی های منابع انسانی است که ما با آن ها در ارتباط هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کچوئیان در ادامه خطاب به دانشجو معلمان گفت: امروزه فرهنگیان ظرفیت خوبی برای مقابله با آسیب های اجتماعی هستند و باید همگی از فرصت های پیش رو به نحو مطلوب در کاهش این آسیب ها استفاده کنیم.

وی همچنین خطاب به مسئولان گفت که نسل نو با نسل گذشته متفاوت است و باید با زبان خودشان با آن ها سخن گفت.

کچوئیان اضافه کرد: نسل جدید نصیحت پذیر نیست و حرکت های تصنعی و ساختگی را نمی پذیرد بلکه با آن ها باید با زبان استدلال و دلیل سخن گفت تا قانع شوند.

وی با بیان این که نباید فضای دانشگاه امنیتی باشد، گفت: از مسئولان می خواهیم اجازه دهند تا تشکل های مختلف در دانشگاه ها حرف های خود را بزنند ولی به شرطی که دیوارکشی بین آن ها صورت نگیرد.

کچوئیان بیان کرد: وقتی فضای آزادانه برای گفتگو ایجاد شود دیگر نامحرمان حرف های ما را نخواهند شنید.

کد خبر 4739643

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان گرگان تشکلهای دانشجویی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان مرز مهران گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس بیرجند شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان