Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید فرخی» روز دوشنبه در نشست فن بازار استان مرکزی، افزود: تسهیلاتی برای فعالان بخش فن بازار در نظر گرفته شده که اعطای آن منوط به معامله و مبادله محصول است.

وی اظهار داشت: این تسهیلات در بخش‌های بازاریابی، انتقال فناوری، خرید و تجاری کردن محصول و سرمایه‌گذاری به فعالان حوزه فن بازار واگذار می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: سرعت‌بخشی فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان این حوزه از اهداف راه‌اندازی فن ‌بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخی افزود: فن‌بازارها باید در حیطه تجاری سازی اثربخش باشند و در رفع موانع تولید بتوانند نقش عمده را ایفا کنند.

وی اظهار داشت: فن ‌بازار سیستم جامع انتقال فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری است که به‌صورت نظام‌مند فرآیند انتقال فناوری را تسهیل می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تقاضا در حوزه فن بازار به‌روز است و تغییرات آن باید زمینه برای عرضه محصول متناسب با بازار مهیا کند.

فرخی افزود: صاحبان صنایع، کشاوری و خدمات باید از ظرفیت فن‌بازار استان آگاه شوند و برنامه هدفمندی را در این حیطه ارایه کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۲۵۰ فقره نیاز فناور توسط صنعت، معدن و تجارت استان استخراج و به دانشگاه‌های استان اعلام شده است تا در بازه زمانی مشخص در این موضوعات راهبرد ارایه کنند.

«مصطفی آمره‌ای» افزود: ۵۱ کاربر، ۶ شرکت با ۱۲ محصول در سال جاری به فن‌بازار استان اضافه شده است.

وی اظهار داشت: نیاز فناورانه به‌علت شرایط تحریم اقتصادی بالا است و استان مرکزی باید به‌عنوانقطب صنعتی در این راستا بیشتر از ظرفیت خود استفاده کند.

استان مرکزی  با ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی به‌عنوان  دومین قطب صنعت مادرنخصصی و قطب چهارم صنعت کشور شناخته شده است.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری استان مرکزی صنعت فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • ۲۰۰ تاجر آفریقایی برای توسعه تجارت شناسایی شد