Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:05:47 GMT

تردد در استان البرز ۴ برابر میانگین کشوری است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۷۱۹۶

تردد در استان البرز ۴ برابر میانگین کشوری است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بیان اینکه مشکل کمبود پارکینگ در سطح شهر کرج مشهود است، گفت: تردد در استان البرز ۴ برابر میانگین کشوری است. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ غلامعلی شرق در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که پیش از ظهر امروز در سالن چمران دانشگاه آزاد کرج برگزار شد، اظهار داشت:استان البرز،استان نوپایی است و شرایط ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری: هر چهار مرز برای تردد زوار باز استذوالفقاری: دلیل انسداد مرز خسروی تعیین مسیر تردد زائران بودآخرین وضعیت ‌مرز مهران | تردد روان زائران از مرز ‌/ خروج 70 هزار زائر از مهران تا ساعت 12 ظهر امرو

وی افزود: استان البرز در همسایگی پایتخت قرار گرفته‌ایم و مشکلات ترافیکی و ماموریتی مارا نسبت به استان‌های دیگر مضاغف کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بیان اینکه در کشور در هرکیلومتر مربع 49 نفر زندگی می‌کنند ولی در استان البرز این مقدار 549 نفر است، بیان کرد: استان البرز یازده برابر جمعیت کشور تراکم جمعیت دارد و نیم درصد معابر کشور را در البرز وجود دارد.

وی با بیان اینکه تردد در استان البرز 4 برابر تردد میانگین کشوری است،گفت: استان البرز در بین آزادراه تهران ـ کرج  و کرج ـ قزوین است و از این آزادراه تقریبا ترافیک 15 استان عبور می‌کند.

وی بیان کرد:پلیس راهور به منظور کاهش تصادفات و وضعیت ترافیکی و تسریع در روند آمد و شد شهروندان تلاش می‌کند و سعی دارد  با اقدامات آموزشی،فرهنگی و عملیاتی وضعیت را برای مردم بهترکند.

سرهنگ شرق عنوان کرد: در طول یک‌سال گذشته بالغ بر260 هزار دانش آموزان همیار پلیس هستند که در سنوات گذشته آموزش داده‌ایم و همه آن‌ها کارت همیار پلیس از ما دریافت کردند.

وی با بیان اینکه روزانه فقط در ستاد راهنمایی و رانندگی استان بالغ بر  2 هزار نفر ارباب رجوع داریم، ادامه داد: در کل استان  البرز روزانه 12 الی 15 هزار نفر مراجعه‌کننده داریم که به آن‌ها خدمات می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در طول یک‌سال گذشته 100 هزار نفر  در استان البرز راننده متقاضی گواهینامه دریافت کردند، گفت‌: روزانه 300 الی 500 نفر به مراکز تعویض پلاک در سطح استان مراجعه می‌کنند و در سال گذشته بالغ بر 55 هزار نفر از شهروندان به خدمات تعویض پلاک مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه در بحث ستاد ترخیص روزانه 500 الی 700 نفر به ستاد مراجعه می‌کنند، اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود موضوع کمبود شدید پارکینگ در سطح شهر است و در حال حاضر بیش از 42 هزار خودرو و 21 هزار موتور سیکلت متوقف شده است.

انتهای پیام/ش

 

R7810/P1377/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اعلام خبر سرقت از کیف حاوی طلاجات از فردی در محدوده کلاک، مأموران کلانتری ۴۰ با حضور در صحنه، تحقیقات میدانی این پرونده را انجام و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که شاکی این پرونده برای خرید جام طلای عتیقه به محلی در محدوده کلاک در حال حرکت بوده که سه نفر با سلاح سرد وی را تهدید و کیف شاکی پرونده را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: کیف به سرقت برده شده حاوی تعداد زیادی سکه، ارز و شمش طلا در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری با بررسی صحنه وقوع جرم و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر و از مخفیگاه آنان تمامی اموال مسروقه را کشف کردند.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست معامله هرگونه عتیقه جات را که برابر قانون در کشور ممنوع است از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091334

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند