Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در دیدار جمعی از مدیران اداره کل استاندارد استان در آستانه 22 مهرماه روز جهانی استاندارد، با توجه به شعار جهانی این روز اظهار داشت: اهمیت رسانه و ارتباط رسانه ای تاکید بر موضوع استانداردسازی در این حوزه دارد.

وی با تبریک روز جهانی استاندارد به کارکنان و مدیران این حوزه، تاکید کرد: فعالیت های خوب در این اداره که نشان از حساسیت موضوع در بین همکاران این مجموعه دارد، مربوط به کیفیت زندگی مردم بوده و این اعتماد و اطمینان باید حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان گفت: بسیاری از فعالیت ها و برنامه های این اداره فقط در قالب قوانین و مقررات نیست بلکه اعتقاد حرفه ای پرسنل را نشان می دهد و این اعتقاد و حساسیت باید افزایش پیدا کند.

فدائی با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین و بازنگری آنها گفت: واحدهای تولیدی، ضابطین و دستگاه های مرتبط باید همکاری لازم را با اداره کل استاندارد داشته باشند.

وی همچنین تغییر برخی قوانین کنترل کیفی و ارائه گواهی صحت و سلامت را برای معاینه فنی محصولات کارگشا خواند و افزود: در برخی موارد استانداردهای اختیاری باید اجباری شوند تا مراقبت بیشتری در تولید صورت بپذیرد.

استاندار کرمان لازمه استفاده مردم از کالاهای ایرانی را کیفیت مطلوب و قابل قبول دانست و بیان داشت: باید در ابتدا کیفیت کالاهای ایرانی را فراهم کنیم و سپس مردم را تشویق به مصرف تولیدات داخلی  کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد رسانه سلامت قوانین و مقررات معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی و پیگیری بهبود وضعیت ساختمان های ناایمن اراک اظهار کرد: در شهر اراک ۱۰ ساختمان بشدت پرخطر و ناایمن شناسایی شدند که یکی از این موارد مسکونی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: به تازگی بهره برداران در هنگام ساخت و ساز شناسنامه ساختمان را نصب نمی کنند درحالی که جزء اصول اولیه بوده است.

خیرمند افزود: تنها نظارت بر ساختمان های ۳۰ سال قبل درست نیست و باید شهرداری اراک بر ساخت و سازهای سطح شهر نظارت کند.

پیگیری بهبود وضعیت ساختمان‌های ناایمن، دستور کار ویژه اداره کل استاندارد استان مرکزی

سرپرست معاونت ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان مرکزی نیز گفت: تصور اشتباهی که در خصوص ساختمان های ناایمن وجود دارد این است که تنها ساختمان‌های فرسوده، ناایمن هستند.

سید سعید شریفی با اشاره به ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، افزود: اداره کل استاندارد استان مرکزی با توجه به وظایف قانونی برخود، ورود به موضوع ساختمان های ناایمن شهر اراک را دستور کار ویژه قرار داده است.

وی ادامه داد: در خصوص بهبود وضعیت ساختمان های ناایمن، تعامل بین دستگاه‌های اجرایی موجب رفع مشکل خواهد شد.

کد خبر 6094018

دیگر خبرها

  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند