Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:04:28 GMT

پلیس: هیچ ناامنی تاکنون در مرزها مشاهده نشده است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۷۴۷۷

پلیس: هیچ ناامنی تاکنون در مرزها مشاهده نشده است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: تاکنون هیچ ناامنی در مرزها مشاهده نشده است. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران با بیان اینکه امسال با افزایش سه برابری تردد زائران اربعین حسینی (ع) در مرزهای چهارگانه روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: زائران با رعایت قوانین و مقررات و با داشتن گذرنامه از مرزها عبور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی افزود: ساماندهی مطلوبی توسط نیروی انتظامی و همچنین در حوزه قرنطینه با مرزبانی ناجا صورت گرفته است.

وی، تعامل مطلوب بین مرزبانان کشور ایران و عراق را نشان از مودت و دوستی دو کشور دانست و گفت: امروز آخرین نشست هماهنگی فرماندهان مرزبانی ایران و عراق در منطقه بدره عراق برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم در این رابطه به عمل آید.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه هیچ ناامنی تاکنون در مرزها مشاهده نشده، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال زائران از مرز مهران، تمهیدات لازم در این رابطه پیش‌بینی شده است.

ذوالفقاری: برخی موکب‌های ایرانی چند روز پس از اربعین در عراق می‌ماننداخبار اربعین98| خدمت‌رسانی هلال احمر در مرزهای خوزستان تا 15 آبان ماه تداوم دارد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس مرزبانی ناجا موکب تسنیم اربعین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس مرزبانی ناجا اربعین پلیس مرزبانی ناجا اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار