Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم مرکزی مطالبه‌گری بسیج دانشجویی پیام نور همدان از ادامه تعامل و همکاری تشکل‌های دانشجویی با شهرداری برای حل مشکلات مناطق مختلف شهری خبر داد.

امیرحسین طالبی، عضو تیم مرکزی مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از جلسه صمیمی با شهردار منطقه سه همدان و بازدید میدانی از پروژه‌های این منطقه خبر داد و گفت: در این نشست که روز گذشته برگزار شد، از فیض منش، شهردار منطقه تقدیر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالبی توضیح داد: نگاه هسته‌های مطالبه گری کمک به مسئولان برای تحقق اهداف نظام اسلامی است و شهردار منطقه سه همدان در مدت چند ماه اخیر، اقدامات جهادی را در بهبود وضعیت مناطق شهری حوزه مدیریت خود، انجام داده است.

عضو تیم مرکزی مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان بیان کرد: نگاه ما این است که علاوه بر مطالبه گری از مسئولان، عملکرد جهادی و انقلابی آنان را نیز منعکس کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت کم مردم در پرداخت عوارض، بودجه شهرداری را با مشکل مواجه می‌کند، افزود: در این جلسه شهردار منطقه به ما اعلام کرد که مشارکت مردم در این امر تنها چهار درصد است.

طالبی با بیان اینکه شهرداری قرار است موکبی در ورودی شهر همدان برپا کند، افزود: این موکب از چند روز قبل و بعد از اربعین به زائران خدمت رسانی می‌کند و شهرداری از راهنمایی و تجربیات دانشجویان در این زمینه استقبال می‌کند.

وی بیان کرد: همچنین شهردار منطقه از ما برای فرهنگ سازی پرداخت عوارض کمک خواست.

عضو تیم مرکزی مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان به پروژه‌هایی که در این دیدار مورد بازدید قرار گرفت نیز اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مختلفی مانند تعریض بلوار ها، لوله گذاری برای انتقال فاضلاب، اجرای روکش آسفالت و مانند آن در این دیدار بازدید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری همدان مطالبه گری دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری