Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-09@02:52:06 GMT

میلیچ یک جلسه محروم شد، استراماچونی توبیخ!

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۷۷۹۳

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات برخی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال صادر کرد.

*دیدار تیم‌های سایپا و تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم برگزار و ار سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر شکستن صندلی و پرتاب به داخل زمین بازی رخ داد. باشگاه تراکتورسازی تبریز به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*احمد مددی، معاون باشگاه سایپا نیز به دلیل توهین به مقام رسمی فدراسیون به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در کلیه ورزشگاه هایی که تیم سایپا در آن بازی دارد، محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)
*دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته پنجم برگزار و از سوی تماشاگران تیم ذوب آهن تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم حریف رخ داد. این باشگاه به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)
*باشگاه استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور و تیم حریف و مدیرعامل تیم خود باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای قابل تجدید نظر است)
*هروویه ملیچ- بازیکن تیم استقلال به دلیل هل دادن ناظر فدراسیون باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.(این رای درباره جریمه نقدی قابل تجدید نظر و در خصوص محرومیت قطعی است)
استراماچونی- سرمربی تیم استقلال نیز به دلیل نقض اصولی کلی رفتار، به توبیخ کتبی محکوم شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ شکوهی گفت: مأموران نیروی انتظامی خدابنده هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری، محموله قاچاق سوخت  را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: پرونده قاچاق پنج هزار و ۷۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته شکوهی شعبه همچنین به دلیل بیشتر بودن ارزش خودرو، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی رقابت‌های جام حذفی؛ جریمه نقدی برای تراکتور و پرسپولیس
  • جریمه نقدی پرسپولیس و ۳ باشگاه لیگ برتری
  • ۱۵۱ میلیون جریمه برای بازی پرسپولیس!
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان