Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@08:21:23 GMT

توضیحات باشگاه استقلال درباره محرومیت میلیچ

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۷۹۶۲

 به گزارش ایلنا،توضیحات محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درباره محرومیت میلیچ  به شرح ذیل می باشد:

قبل از شروع مسابقه ذوب‌آهن با استقلال و پس از گرم کردن بازیکنان، ناظر بازی در راهروی ورزشگاه، مدافع کروات تیم استقلال را با دست هل داد تا هر چه سریعتر به سمت رختکن برود! طبیعی بود که این رفتار با واکنش میلیچ همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون او ناظر بازی را نمی‌شناخت و خیال می‌کرد یکی از افراد متفرقه او را هل داده.

در شرایط پیش از شروع بازی که همیشه در اکثر راهروهای استادیوم‌های لیگ برتر کلی نفرات مختلف حضور دارند، آیا ناظر بازی نباید نشانه‌ای برای تمایز خود نسبت به دیگران داشته باشد؟ چه دلیلی وجود دارد بازیکنی که هنوز بازی شروع نشده و در شرایط آرامش قرار دارد با ناظر بازی درگیر شود؟

میلیچ بازیکن منضبط و بااخلاقی است و متاسفانه رفتار ناظر بازی به طور واقعی و شفاف به کمیته انضباطی گزارش نشده.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت

به گزارش "ورزش سه"، حکم کمیته انضباطی مانع از حضور سید حسین حسینی در دیدار حساس امروز میان تیم‌های استقلال و تراکتور شده است. بازیکنی که در پایان دیدار با آلومینیوم با یک جلسه محرومیت تعلیقی روبرو گردید، اما مصاحبه او پس از دیدار با شمس آذر منجر به فعال شدن این محرومیت شد.

با این وجود، حسینی تصمیم گرفت تا بجای خانه‌نشینی و تماشای مسابقه از پای گیرنده‌های تلویزیونی، استقلال را برای دیدار با تراکتور همراهی کند. کاپیتان آبی‌ها به همراه سایر اعضای تیم راهی تبریز شد و اکنون نیز در ورزشگاه حضور دارد.

حسینی که باید این مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا کند، امیدوار است تا استقلال بتواند با برتری در این مسابقه صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند و امیدهایش را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!