Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:47:55 GMT

۳ سارق مسلح جاده دیّر

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۸۰۷۷

۳ سارق مسلح جاده دیّر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سه سارق که یک دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را با تهدید اسلحه به سرقت برده بودند کمتر از ۲۴ ساعت پس از سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر افزود: ساعت ۲۱ شب ۱۳ مهرماه شخصی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از سرقت مسلحانه خودرو خود در جاده دیّر به دوراهک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با حضور گشت پلیس مشخص شد فرد تماس گیرنده راننده یک دستگاه خودرو پژو بوده که در حال حمل بار قاچاق سه نفر مسلح به اسلحه کلاش وی را در جاده متوقف و خودرو حامل بار را به سرقت برده و متواری می شوند.

به گفته فرمانده انتظامی بوشهر گرچه فرد مالباخته نیز به همراه یکی از بستگانش به تعقیب خودرو سارقین پرداخته بود ولی آنها به سرعت متواری شده بودند.

سردار واعظی اظهار کرد: با تلاش و پیگیری یگان‌های پلیسی شهرستان‌های دیر، کنگان و جم هویت یکی از سارقین به نام "ص" شناسایی و در شهرستان کنگان دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه به همراه دو نفر از دوستانش، علت آن را اختلاف حساب با مالباخته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: با ادامه عملیات پلیسی دو نفر از همدستان سارق نیز در کمتر از ۲۴ ساعت پس از سرقت در شهرستان جم شناسایی و دستگیر و اسلحه به کار رفته در سرقت از آنان کشف شد.

به گزارش ایسنا، خودرو مسروقه نیز به همراه بار قاچاق در حاشیه شهر کنگان کشف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس فرمانده انتظامی بوشهر شهرستان جم کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت

 سرهنگ  علیرضا دلیری گفت: در شب گذشته طی تماس شهروندی از شهرستان ایرانشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه موتور سیکلت خود را اعلام می‌نماید که بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی به محل اعزام و طرح مهار در سطح شهرستان و محور‌های مواصلاتی به اجرا در آمد.

 وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دو نفر بصورت مسلحانه موتورسیکلت یک شهروند را به سرقت برده و به سرعت از محل متواری می‌شوند در اقدام اولیه و در رصد اطلاعاتی یکی از سارقان مسلح را که دارای سوابق متعدد سرقت بود را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

 که در نهایت طی یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه کمتر از یک ساعت از وقوع سرقت سارق مسلح را در یکی از محلات دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کاربرده در این سرقت یا سرقت‌ها همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه کارآگاهان پلیس تاکنون به ۶ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف کرد.

????سرهنگ "دلیری " در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان