Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محسن قنبری مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در جمع فعالین حوزه گردشگری گفت: در راستای  سلسله نشست هایی که قرار است بعد از این بصورت تخصصی در حوزه گردشگری برگزار شود، تصمیم برآن شد اولین جلسه هم اندیشی با فعالان این حوزه در ابعاد وسیع تر و به شکل عمومی با بررسی محورها و موضوعات مختلف انجام و مجموع گفت وگوهایی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هدف اصلی از این نشست شناسایی و تعریف نیازهای گردشگری منطقه و استفاده از ظرفیت های یکدیگر است، افزود: با هم افزایی و هم اندیشی نیازهای گردشگری را شناسایی خواهیم کرد و موانع و مشکلات را پیدا کرده و گره ها را می گشاییم؛ قطعا بخش خصوصی در این مسیر کمک بزرگی است و ما نیز بعنوان حامی امیدوار هستیم در کنارشان بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم زده و در یک مسیر مشترک گام به گام روبه جلو رفته و به نتایجی که بتواند قابل پایش و حرکت رو به جلو را برایمان داشته باشد، برسیم.

به گفته قنبری قبل از اقدام برای انجام هر کاری باید طرح توسعه آن را تهیه کرد و دانست که در ۳مرحله کلی شناخت، تحلیل و فرصت ها و ظرفیت ها کدام ها هستند، به کجا خواهیم رسید و اقدامات چگونه است.

او ادامه داد: در اولین گام سازمان منطقه آزاد اروند، مشاور طرح جامع گردشگری را انتخاب کرد چرا که پیش از این در حوزه های مختلف یک طرح کلی وجود نداشت به همین خاطر یکی از امتیازات طرح جامع گردشگری که حائز اهمیت است را می توان تجمیع تمام  طرح های موضوعی و پراکنده  موجود دانست.

انتهای پیام/ د

جلسه هم اندیشی با فعالان حوزه گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان افزود:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکار‌ی با دیگر قوا درحال اصلاح است.
وی گفت: برخی نهاد‌های حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.
رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قرارداد‌های ضعیف است؛ همه قرارداد‌ها از جمله قرارداد‌های دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قرارداد‌ها نیز تغییر کند.

بیشتر بخوانید؛ اژه‌ای : ترخیص کالاهای اساسی از بنادر تسریع شود
استاندار هرمزگان هم در این نشست با اشاره به هزار و ۸۷ کیلومتر مرز مشترک استان هرمزگان با کشور‌های همسایه، گفت: استان در حوزه تامین امنیت سرمایه‌گذاری در زمره استان‌های برتر کشور قرار دارد.
مهدی دوستی همچنین از بهبود ۹ پله‌ای نرخ بیکاری در استان هرمزگان در سه سال گذشته خبر داد.
عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: مدیریت دوگانه دستگاه‌های دولتی در قشم با تغییر نگاه‌ها در نظام اداری رفع می‌شود.
نمایندگان شرکت‌های تولیدی و برخی کارآفریان به موانع پیش روی تولید از جمله تامین خوراک اولیه پرداختند.

دیگر خبرها

  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد