Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ورامین با اشاره به اینکه تا پیش از سال ۹۷ظرفیت پذیرش بیمار در بیمارستان شهید مفتح ۲هزار نفر در ماه بوده است گفت: پذیرش بیمار در این بیمارستان به ۸ هزار نفر در ماه رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حسین کاغذلو در مراسم افتتاح بخش جراحی و داخلی بیمارستان شهید مفتح ورامین که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت اجرا و به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاغذلو افزود: با اجرای این طرح، ۱۴ تخت بخش جراحی و ۲۷ تخت داخلی به ظرفیت بیمارستان افزوده شده و امکانات هتلینگ به روز به بیماران و همراهان آنان ارائه میشود.

 

وی بیان داشت: بیمارستان مفتح، تنها بیمارستان دولتی شهرستان ورامین است که از ۱۰۵ تخت بیمارستانی و دو دستگاه آمبولانس فعال برخوردار است.

 

فرماندار ورامین گفت: تا پیش از سال ۹۷، ظرفیت پذیرش بیمار در بیمارستان شهید مفتح ۲ هزار نفر در ماه بوده که از امروز این تعداد، به ۸ هزار نفر افزایش یافته است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند اردبیل خراسان جنوبي بیمارستان مفتح ورامین شهرستان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش