Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکره باشگاه گل‌گهر سیرجان با علی دایی، فرهاد مجیدی و علیرضا مرزبان بی‌نتیجه مانده است و مدیران این باشگاه به دنبال گزینه جدید برای هدایت این تیم هستند. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مدیران تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از برکناری وینکو بگوویچ از سرمربیگری این تیم، به دنبال جایگزین برای این مربی کروات هستند و از همین رو مذاکراتی را با برخی مربیان داخلی داشتند که هیچ‌کدام به نتیجه نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی، فرهاد مجیدی و علیرضا مرزبان گزینه‌های اصلی مدیران باشگاه گل‌گهر در چند روز گذشته بودند که مذاکره با آنها بی‌نتیجه مانده است و طبق خبرهای دریافتی از این باشگاه، قرار است گل‌گهری به دنبال مذاکره با گزینه جدید برای هدایت این تیم باشند.

بر همین اساس، عصر امروز (دوشنبه) جلسه هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر در تهران با گزینه جدید این تیم برگزار خواهد شد و مسئولان این باشگاه امیدوارند تا پایان هفته جاری سرمربی جدید خود را رسماً معرفی کنند.

بگوویچ رفتنی شد/ جلسه نهایی و انتخاب جایگزین فردا

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وینکو بگوویچ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان فرهاد مجیدی علیرضا مرزبان علی دایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وینکو بگوویچ تیم فوتبال گل گهر سیرجان فرهاد مجیدی علیرضا مرزبان علی دایی وینکو بگوویچ تیم فوتبال گل گهر سیرجان فرهاد مجیدی علیرضا مرزبان علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ امیر ملاحسن، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: فیلم مستند "پنجاه بدر" به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان استان قزوین و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تولید می شود.

وی افزود: هر ساله بعد از ظهر روز نوزدهم اردیبهشت که مصادف با پنجاهمین روز سال است، مردم قزوین به مصلایی که در میان باغ های جنوب شرقی شهر است می روند و آئینی با عنوان "پنجاه به در" را به پا می دارند که بی شباهت به یک جشن تمام عیار نیست.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خانواده ها در باغ های اطراف شهر نشسته و پس از خوردن غذا به خواندن نماز باران باز می ایستند و از قادر متعال می خواهند که با باریدن باران های زندگی بخش بهاری، رزق و روزی کشاورزان و همه مردم را به لطف و کرم خود قوت ببخشد.

گفتنی است بخشی از عوامل تولید این مستند به شرح ذیل است:
نویسنده و کارگردان: محمد مهدی چیت سازها
تصویربردار: وحید گلریز
صدابردار: فرهاد نجفی فرد
تدوینگر: فرهاد نجفی فرد
تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان استان قزوین با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904327

دیگر خبرها

  • سه رکن اساسی برای اجرای سیاست های توسعه دریامحور
  • خبر خوب برای اورتون؛ فرهاد مشیری از توافق برای فروش باشگاه خارج می‌شود
  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • سمینار بررسی عملکرد مربیان و مدیران جام ملت‌ها برگزار شد
  • رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم: «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ فقط مذاکره مسائل را حل نمی‌کند/ ساختارهای فسادزا را اصلاح می‌کنیم/ از وضع زندگی مردم و خواسته‌های جوانان مطلعم
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود