Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فضای مجازی خبری به نقل از محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران مبنی بر افشای 700 میلیارد تومان بدهی شهرداری تهران در زمان احمدی نژاد منتشر شد.

اخبار اجتماعی- در این خبر آمده است: چندین گونی سند و مدرک از هزینه‌های فاقد سند دوران احمدی‌نژاد در شهرداری بوده و قالیباف گفته است بیش از نیمی از بدهی‌های شهرداری تهران از احمدی‌نژاد  به ارث رسیده است و یک گونی سند از برداشت‌های غیرقانونی هاشمی ثمره وجود دارد که مبلغ 700 میلیارد تومان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در فضای مجازی آمده است: قالیباف فساد مالی و رانت‌های شهرداری را پذیرفته اما گفته از زمان احمدی‌نژاد بوده است.  

ناصر امانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران در واکنش به این سخنان به خبرنگار فارس گفت: ما هم خبر را دیده‌ایم اما آقای قالیباف جایی این حرف را نزده است و حتی منبع خبر هم مشخص نیست ،در خبر  نگفته‌اند قالیباف در کدام سخنرانی، جلسه خصوصی یا فلان برنامه گفته است. 

وی با بیان اینکه ما این خبر را تایید نمی‌کنیم، گفت: این خبر در ادامه تخریب‌ها منتشر شده است  و تاکید می‌کنم که قالیباف شهردار اسبق تهران در این زمینه صحبتی نکرده و این خبر از اساس کذب است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قالیباف شهرداری فضای مجازی احمدی نژاد شهرداری تهران فضای مجازی قالیباف بدهی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۲۰ مشهد به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

وی افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

کد خبر 6092726

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!