Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:08:30 GMT

افزایش فروش محصولات شرکت گل‌گهر

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۸۶۳۹

افزایش فروش محصولات شرکت گل‌گهر

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهرعملکرد این شرکت معدنی و صنعتی در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، "جمشید ملارحمان" در تشریح عملکرد شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در نیمه نخست سال جاری اظهار کرد: برنامه تولید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سال جاری، ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تن بوده است که میزان تناژ تولیدی در شش ماهه نخست سال جاری عددی در حدود ۱۴ میلیون و ۲۷۲ هزار تن بوده که ۵۲ درصد برنامه تولید سال ۹۸ تحقق پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تناژ تولیدی شرکت در نیمه اول سال ۹۷، حدود ۱۴ میلیون و ۱۷ هزار تن بوده است افزود: نرخ رشد تولید شش ماهه اول ۹۸ نسبت به سال گذشته، ۲ درصد رشد داشته است.

ملارحمان به برنامه حمل محصولات این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: برنامه حمل محصولات شرکت در سال ۹۸، در حدود ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تن پیش بینی شده بود که با حمل ۷ میلیون و ۴۳۵ هزار تن ۴۷ درصد برنامه های سال تحقق پیدا کرده این در حالی است که این میزان تناژ حمل شده در سال ۹۷ رقمی در حدود ۷ میلیون و ۴۳۵ هزار تن بوده است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با اشاره به برنامه فروش انواع محصولات این شرکت اظهار کرد: فروش شش ماهه اول سال جاری شرکت گل گهر ۷ میلیون و ۱۶۴ هزار تن بوده که از این رقم ۶ میلیون و ۱۸۲ هزار تن فروش داخلی و در حدود ۸۲۰ هزار تن صادرات محصولات این شرکت صورت گرفته که نسبت به برنامه تعیین شده در این حوزه، ۴۵ درصد تحقق را شاهد بوده ایم.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی میزان فروش محصولات شرکت در سال ۹۷، رقمی در حدود ۷ میلیون و ۱۶۲ هزار تن را داشته ایم که نشان از افزایش فروش محصولات بوده است ادامه داد: در بخش عملیات معدنکاری این شرکت برنامه ۱۲۰ میلیون تنی را دستور کار داریم که در همین راستا ۴ میلیون و ۹۶۴ هزار تن استخراج، ۲۴ میلیون و ۲۳۷ هزار تن خاکبرداری از معدن شماره یک و ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تن باطله برداری از این معدن را داشته ایم که در مجموع ۳۵ میلیون و ۹۵۵ هزار تن عملیات معدنکاری در شش ماهه اول سال جاری را داشته ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت گل گهر سیرجان استانی اقتصادی منطقه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین

میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا، در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند.

در جریان این سفر، ماسک آخرین فناوری خودروهای بدون راننده تسلا را به دومین بازار بزرگ خود در مواجهه با رقابت شدید با شرکت‌های چینی معرفی کرد.

این دومین سفر وی به چین در کمتر از یک سال است و شامل دیدار روز یکشنبه با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین می‌شود که شرکت تسلا را تحسین کرد و از آن به عنوان "الگوی موفق" برای همکاری آمریکا و چین نام برد.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

بر اساس گزارش رویترز، رئیس تسلا در جریان این سفر تلاش کرد تا تأیید مقامات پکن برای عرضه نرم افزار رانندگی کاملاً خودکار و بدون راننده موسوم به "اف‌اس‌دی" FSD در چین و انتقال داده‌های آن به خارج از این کشور را دریافت کند.

تقریباً همه خودروهای تسلا دارای یک سیستم کمک راننده به نام اتوپایلوت Autopilot هستند، در حالی که اف‌اس‌دی با قیمت بالاتر ارائه می شود.

بر اساس این گزارش، خدمات اتوپایلوت پیش از این نیز در دسترس عموم مردم چین بوده است اما نرم افزار کامل اف‌اس‌دی که باید با قوانین امنیت داده این کشور مطابقت پیدا کند، در دسترس عموم نیست.

به نظر می رسد ماسک در این سفر دو روزه که روز دوشنبه به پایان رسید، در اهداف خود پیشرفت کرده است.

روز یکشنبه، انجمن خودروسازان چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که خودروهای مدل 3 و Y تسلا با الزامات امنیت داده‌های چین مطابقت پیدا کرده‌اند.

ورود خودروهای این شرکت به برخی مناطق حساس چین قبلاً به دلیل نگرانی‌های امنیتی داده‌ها و جاسوسی ممنوع شده بود. از سال 2021، این شرکت ملزم شده است که داده های کاربران محلی را در یک مرکز داده در داخل این کشور ذخیره کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند