Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، لیلی عاج، بهاره مشیری و آنا نعمتی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده نمایش «رویاهای دم صبح» شامگاه چهاردهم مهرماه در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر، اجرای این اثر نمایشی را با این جمله «دانشجویان اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات هر شب روی صحنه جان می گیرند» به مادر نیلوفر رادمهر و دانشجویان جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاره مشیری کارگردان نمایش «رویاهای دم صبح» در این باره گفت: اتفاقی که برای دانشجویان افتاد، همه ما را دلشکسته کرد. ما از ته قلب‌مان ناراحت هستیم و امیدواریم این اجرا ادای دینی باشد به دانشجویان جانباخته که هر شب روی صحنه کنار من هستند.

نمایش «رویاهای دم صبح»به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی بهاره مشیری که به عنوان بازیگر نیز در کنار حدیثه سادات حسینی در نمایش حضور دارد، هر شب ساعت ۱۸ در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

 همچنین در این اثر نمایشی تهیه کننده: آنا نعمتی، مشاور هنری: حمیدرضا افشار، نویسنده و مشاور کارگردان: لیلی عاج، طراح نور: رضا خضرایی، مدیرتولید: مهرنوش بلمه، دستیار کارگردان و برنامه ریز: ناصر ارباب، مدیرصحنه: فاطمه سادات طباطبایی، زهرا حاجی‌احمدی، منشی صحنه: زینب ایوبی، مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی، طراح بروشور و پوستر: حامد هاشمی، عکاس: میلاد بهشتی، ساخت تیزر: شرکت تبلیغمون به عنوان گروه اجرایی حضور دارند.

کد خبر 4739796 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: لیلی عاج آنا نعمتی تئاتر شهر تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خانه هنرمندان ایران سازمان سینمایی انیمیشن سینمای مستند سریال ایرانی بازیگر تئاتر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد

نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده با توجه به استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دو نوبت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه خواهد رفت.
مریم شکری، امیر خواجه میرکی پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمد حسین نعمتی، ندا محمدیان، محمد ابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.


در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و..»


علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روز‌های آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟