Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پایگاه خبری آمریکایی گزارشی را درباره دو مقام کانادایی منتشر کرده است که علاوه‌بر فرقه ضدایرانی منافقین، از یک فرقه ضدچینی نیز حمایت می‌کنند.

به‌گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هابیلیان، پایگاه خبری گری‌زون در گزارشی به بررسی مشی سیاسی دو سیاستمدار کانادایی پرداخته است که هم از فرقه ضدایرانی منافقین و هم از فرقه ضد چینی فالون گونگ، که هردوی آن‌ها مورد حمایت دولت‌های غربی‌ هستند، دفاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش که سوم اکتبر در پایگاه خبری گری‌زون متعلق به مکس بلومنتال، روزنامه‌نگار و خبرنگار صاحب عنوان آمریکایی، منتشر شده، آمده است که در ژوئن 2019 یک نهاد مستقر در لندن با نام چاینا تریبونال با انتشار گزارشی مدعی شده است که دولت چین به طور منظم به کشتن و شکنجه اعضای فالون گونگ، مهم‌ترین نیروی اپوزیسیون خارج‌نشین پکن از طریق جداسازی اعضای بدن آن‌ها مشغول است.   

براساس گزارش گری‌زون، مدیران چاینا تریبونال گزارش خود را که با استقبال رسانه‌های موسوم به جریان اصلی در غرب روبرو  شده است بر مبنای سندی قدیمی‌تر به نام «برداشت خونین» یا «گزارش کیلگورمیتس» تهیه کرده‌اند که اولین بار در سال 2006 منتشر شده و پس از آن چندبار به‌روزرسانی شده است.

نکته اصلی‌ای که گزارش گری‌زون بر آن تمرکز می‌کند، درخصوص پیشینه مؤلفین سند برداشت خونین، یعنی دیوید کلیگور و دیوید میتس، است و این‌که هردوی این افراد جزو حامیان باسابقه گروهک منافقین در کانادا می‌باشند.

براساس این گزارش، دیوید میتس، مشاور حقوقی ارشد «بنیه بریث کانادا»، یک مرکز دست‌راستی طرفدار اسرائیل است که با جدیت تلاش می‌کند هرگونه انتقاد از اشغال فلسطین را سامی‌ستیزی معرفی و آن را تخریب کند.

گزارش می‌افزاید، وی همچنین عضو مرکز دولتی اکنون‌منحل‌شده هیأت حقوق و دموکراسی بود. میتس در آن مرکز که ریاستش برعهده یکی از حامیان سرسخت منافقین به‌نام آئورل براون بود، به لابیگری برای خروج نام منافقین از فهرست تروریستی کانادا و ایالات متحده آمریکا می‌پرداخت؛ تلاشی که در نهایت به‌ثمر نشست.

در گزارش مذکور آمده است که در پایگاه کانادایی نشنال آبزرور در گزارش آگوست 2019 خود درباره سیاستمداران کانادایی طرفدار گروهک منافقین، بخش ویژه‌ای را به دیوید کیلگور، نماینده سابق پارلمان کانادا و رئیس مشترک گروه موسوم به «دوستان کانادایی ایران دموکراتیک» اختصاص داده بود.

در ادامه گزارش، باذکر پاره‌ای از سوابق این گروهک ازجمله ایدئولوژی التقاطی آن که آمیزه‌ای است از مارکسسیم و تشیع، عملیات بمب‌گذاری در ایران، عزیمت به عراق همزمان با جنگ این کشور با ایران، تبدیل‌شدن به ارتش خصوصی صدام و کشتار اکراد عراقی به‌نیابت از وی، و حتی ترتیب‌دادن حمله نظامی علیه کشور خود، به این نکته اشاره می‌شود که چنین گروهی با چنین کارنامه سیاهی درهمه‌جا خود را بهترین بدیل دموکراتیک برای حکومت فعلی ایران معرفی می‌کند و متأسفانه گوش‌هایی هم برای شنیدن قصه‌های آن وجود دارد.

گزارش گری‌زون در بخش پایانی قسمت مربوط به منافقین خود، نتیجه می‌گیرد هردو نویسنده گزارش «برداشت خونین»، مدافعِ نه یک فرقه، بلکه دو فرقه‌ای‌ هستند که از قضا هردوی آن‌ها نورچشمی‌های سیاست‌مداران غربیِ خواهان تغییر رژیم در ایران و چین به‌شمار می‌روند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گروهک تروریستی منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین، درحالی‌که رسانه‌ها و مقام‌های رژیم صهیونیستی پس از پاسخ ایران به این رژیم در پی حمله به ساختمان سفارت ایران در دمشق، مدعی بودند ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را رهگیری کرده‌اند، اکنون و به صورت قطره‌چکانی به شکست خود در عملیات «وعده صادق» اعتراف می‌کنند.

در میان انکارهای صهیونیست‌ها و پس از اینکه مقام‌های آمریکایی اعتراف کرده‌اند که ایران ۲ پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است، امروز (چهارشنبه) نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد سامانه‌های پدافندی آمریکا که در جریان حمله ایران مورد استفاده قرار گرفت، در منهدم کردن بیشتر موشک‌های بالستیک ایرانی موفق عمل نکرد و شکست خورد.

در این گزارش آمده است از میان هشت موشکی که از دریا و با هدف مقابله با موشک‌های بالستیک ایرانی شلیک شدند، تنها ۲ مورد موفق عمل کرد.

اخیرا سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت «در عملیات تنبیهی وعده صادق ۱۰ کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود».

او گفت: هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد. بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال، کشور شیعیان و اهل بیت (ع) سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد که آن‌ها باورشان نمی‌شد.

طبق گزارش‌ها، عملیات وعده صادق علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

کد خبر 848737 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد؟ + فیلم | وقتی دست آقای سیاستمدار روی هوا ماند!
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • فیلم| طرح منافقین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت‌الله بهشتی!