Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، با گذشت ۶ هفته از رقابتهای لیگ برتر، دو تیم سپاهان و تراکتور هر کدام با ۱۴ امتیاز رده های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و گل گهر به همراه شاهین بوشهر با ۳ و یک امتیاز در دو رده انتهایی قرار گرفته‌اند.

عملکرد سپاهان در خانه و خارج از خانه شبیه به هم است. شاگردان قلعه نویی نیمی از این امتیازات را در خانه و نیمی را خارج از خانه گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عملکرد شاگردان دنیزلی در خانه و خارج از خانه متفاوت است. سرخ پوشان تبریز با ۱۰۰درصد پیروزی در بازیهای خانگی، ۹ امتیاز در تبریز به دست آورده و حاصل بازیهای خارج از خانه این تیم تنها ۵ امتیاز است.

سپاهان با ۷ امتیاز خارج از خانه و به لطف گلزنی بهتر، عملکردی فراتر از شهر خودرو و فولادی که آنها هم ۷ امتیاز خارج از خانه را دارند ارائه داده تا در صدر جدول میهمانان قرار داشته باشد.

ضعیف ترین عملکرد در حالت میهمان هم به شاهین بوشهر با ۳ شکست از ۳ بازی تعلق دارد. ماشین سازی هم با کسب یک امتیاز خارج از خانه دومین تیم ضعیف میهمان است. 

در بازیهای خانگی تراکتور تبریز با ۳ پیروزی در ۳ بازی و کسب ۹ امتیاز، بهترین عملکرد را دارد و بعد از تبریزی‌ها نساجی و سپاهان با ۷ امتیاز رده‌های بعدی را در اختیار دارند.

ضعیف ترین میزبان شاهین بوشهر با کسب یک امتیاز از ۳ بازی است و دومین تیم ضعیف میزبان فولاد است. 

فولادی‌ها که امتیازات خوبی از بازیهای خارج از خانه به دست آورده‌اند، در خانه عملکردی ضعیف داشتند و از ۳ بازی با یک شکست و دو مساوی، تنها ۲ امتیاز اندوخته‌اند تا بعد از شاهین بوشهر دومین میزبان ضعیف تا پایان هفته ششم باشند. فولاد  تنها تیم حاضر در مسابقات است که هنوز در ورزشگاه خانگی‌اش موفق به گلزنی نشده است.

خطرناک ترین میزبان تیم پیکان با ۸ گل زده در خانه است که همین تیم با ۷ گل، دارای بیشترین گل خورده در بازیهای خانگی هم می باشد.

موفق ترین خط حمله در بازیهای خارج از خانه نساجی با ۶ گل زده است. شاهین بوشهر با ۸ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی در بازیهای خارج از خانه را دارد. ماشین سازی و نساجی نیز با ۶ گل خورده در خانه حریفان، دیگر تیم های آسیب پذیر خارج از خانه هستند.

پرسپولیس که در جدول کلی مسابقات در جایگاه هفتم قرار دارد، در جدول بازیهای خانگی با ۶ امتیاز در رده ششم و در جدول بازیهای خارج از خانه با ۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

تیم فوتبال استقلال هم که در جدول کلی مسابقات با ۶ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفته است، در جدول بازیهای خارج از خانه با ۲ امتیاز در رده یازدهم و در جدول بازیهای خانگی با ۴ امتیاز در رده دهم قرار می‌گیرد. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی در کسب قهرمانی، حالا احتمال دارد سپاهان پرستاره تیم ژوزه مورایس جایگاه سومی را هم به یک تیم دیگر واگذار کند. تیمی که بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره ناکامی، حالا بردی مهم در لیگ برتر را کسب کرده و به استقبال دیدار خانگی با گل‌گهر سیرجان می‌رود.

تراکتور که فرصتی خوب برای عبور از سپاهان در بازی مستقیم داشت، حالا به سه امتیازی زردپوشان اصفهانی رسیده اما آنچه بیشتر از این کاهش اختلاف امتیاز اهمیت دارد، نمایش درخشان سرخپوشان تبریزی است که هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرده است.

سرخپوشان تبریزی در این بازی 12 شوت به دروازه داشت که برای چند هفته اخیر این تیم یک رکورد محسوب می‌شود. نکته مهم اینکه در این بازی امید به گل تراکتور هم بیشتر از دو بود که عددی جالب برای یک تیم در خارج از خانه محسوب می‌شود.

اگرچه پاکو خمس یکی از بهترین سرمربیان ادوار فوتبال ایران بوده و تیمی هجومی نیز برای تراکتوری‌ها ساخته بود، اما با ورود حمید مطهری، به نظر تراکتوری‌ها «تعادل» بیشتری در نمایش خود دارند و شاید همین ثبات باعث شده تا آنها در نتیجه‌گیری هم بهتر عمل کنند.

نکته جالب در مورد تراکتور این است که آنها در چند هفته اخیر از نظر گل خورده بسیار خوب عمل کرده‌اند و در بازی با فولاد از نظر تهاجمی نیز به شرایط ایده‌آلی رسیدند که در صورت حفظ آن حتی می‌توانند 12 امتیاز باقیمانده لیگ برتر را کسب کنند.

حمید مطهری که انگیزه و توان زیادی را برای تیم تراکتور گذاشته، به هیچ وجه نمی‌خواهد در این چند هفته کم بیاورد و در حالی که همراهی بازیکنان را هم دارد و کم کم رضایت هواداران را هم به عنوان مسئول فنی جلب کرده، امیدوار است تراکتور را در نقطه آرامش نگه دارد و به سمت موفقیت موردنظر تی‌تی‌ها ببرد.

دیگر خبرها

  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • «آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته
  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون