Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه آوس پرتغال از دعوت شدن مهاجم ایرانی‌اش به تیم ملی کشور در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه آوس پرتغال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از دعوت شدن مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی به اردوی تیم ملی ایران برای دیدار با کامبوج و بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 را خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر درحالی است که امروز نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد که سران این باشگاه تصمیم گرفتند تا  آگوستو ایناسیو، سرمربی خود را به خاطر کسب نتایج ضعیف برکنار کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد

اولویت سرمربی قهرمان ایتالیا جذب مهاجم است

طرفداری | اینتر احتمالا بازهم به مانند سال های قبل بودجه ای ندارد و باید از فروش بازیکنان تیم تحت هدایت اینزاگی را تقویت کند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، سیمونه اینزاگی اخیرا اعلام کرد خواهان حفظ تمام نفراتش است اما چنین چیزی بعید به نظر می رسد. در واقع نراتزوری فروش هایی خواهد داشت اما برخلاف سالهای اخیر خبری از جدایی بازیکنان مهم تیم نخواهد بود.

دنزل دومفریز که هنوز قراردادش تمدید نشده و فقط یک فصل دیگر قرارداد دارد، از گزینه های اصلی فروش به حساب می آید. نراتزوری برای فروش این بازیکن 28 ساله حدود 25 میلیون یورو می خواهد. مارکو آرناتوویچ نیز ناامید کننده ظاهر شده درحالی که والنتین کاربونی (قرضی در مونتزا) با وجود استعدادی که دارد، گزینه‌ای سازگار با سیستم 3-5-2 اینزاگی به حساب نمی آید. اینتر با 30 میلیون یورو آمادگی فروش او را خواهد داشت. 

اینزاگی در انتهای فصل با مدیران اینتر دیدار می کند و در این جلسه روی جذب یک مهاجم تاکید خواهد کرد. سرمربی ایتالیایی حتی حاضر است پست های دیگر تیمش تقویت نشود و در عوض درآمد حاصل از فروش ها به خرید مهاجمی با کیفیت اختصاص یابد. در حال حاضر تمرکز مالکان چینی اینتر بازپرداخت وام گروه آمریکایی اوکتری تا 14 روز آینده است و پس از آن تمدید قراردادهای اینزاگی، بارلا و مارتینز و همچنین فعالیت در بازار نقل و انتقالات در دستور کار قرار خواهد گرفت. گودموندسون از جنوا گزینه محبوب افعی ها برای تقویت خط حمله است و ایلنیکنا، مهاجم جوان آنتورپ بلژیک گزینه آلترناتیو او محسوب می شود. اینتر احتمالا فصل بعد 5 مهاجم خواهد داشت و پنجمین گزینه یکی از بازیکنان جوانان محصول آکادمی خواهد بود (طارمی، تورام، مارتینز و مهاجم جدید، 4 گزینه دیگر). 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان