Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدا از تمرکز فشرده فوتبال اسپانیا بر رقابت‌های لالیگا، یکی از داستان‌های پرسروصدای این هفته زمانی بود که سرمربی تیم زیر ۱۹ ساله‌های بارسلونا به بازیکنان تیمش اعلام کرد که وی آنان را برای دیدار مقابل تاراگونا همراهی نخواهد کرد؛ تصمیمی که دلایلی برای آن وجود دارد.

براساس گزارش‌ها، یکی از عمده دلایل جدایی والدز، مشکلاتی است که دروازه‌بان اسبق آبی‌اناری‌ها با «پاتریک کلایورت» رییس آکادمی بارسا داشته است؛ در واقع این ۲ که زمانی در پیراهن آبی‌اناری‌ها با یکدیگر هم‌تیمی بودند، از همان روز نخست شروع به کار والدز، بر سر موضوعات زیادی اختلاف داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تازه‌ترین موارد اختلاف آنان نیز به جمعه هفته گذشته مربوط می‌شود؛ زمانی که مرد هلندی والدز را به دلیل استفاده نکردن از سیستم همیشگی ۴ – ۳ – ۳ مورد سرزنش قرار داد و والدز نیز در واکنشی آزاردهنده و البته قابل انتظار مدعی شد که هدایت تیم بر عهده وی بوده و هیچکس نباید در سیستم مورد استفاده توسط وی دخالت کند.

یکی دیگر از موضوعاتی که منجر به اخراج والدز شده است، دیر رسیدن این تیم به ورزشگاه یوهان کرایوف برای دیدار با اینتر بوده است؛ براساس قوانین یوفا تیم‌ها برای برگزاری بازی باید ۲ ساعت و نیم قبل از شروع بازی در ورزشگاه حاضر باشند اما تیم والدسز نیم ساعت دیرتر از موعد مقرر به ورزشگاه رسید و دلیل آن هم این بوده که وی برای بازیکنان سخنرانی انگیزشی برگزار کرده بود و در نتیجه این تاخیر، باشگاه با جریمه یوفا مواجه شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویکتور والدز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • بحران در کاتالان
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد